Proximus TV app

  • 11 December 2015
  • 42 reacties
  • 1606 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
ik vraag mij af wanneer de nieuwe proximustv.app, gaat werken.

weet daar iemand meer van ??

42 reacties

Sorry,
Sinjoor ik denk dat het door de ergernis aan dit nieuw forum dat ik ergens tilt aan het slaan ben, het moest natuurlijk 36 maanden zijn en geen[strike] 360 dagen[/strike]!
mea culpa mea maxima culpa !
Reputatie 7
Badge +1
Ja, dat staat er al weken zo...
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb zowel een V4 als een V5 decoder en op beide nog geen nieuwe interface. Op mijn Nokia windows smartphone krijg ik na het inloggen ook de melding "even geduld ..."
Dus inderdaad Elsa, ik kan ook nog geen gebruik maken van de proximus tv app.
Bedankt Yellow ik dacht het wel dat het zo al gemeld gewest was, maar ik was er op den duur niet meer zeker van, dat is dan weeral opgehelderd.
Reputatie 7
Badge +1
Opgehelderd? maar niet opgelost!:@
Reputatie 6
Badge +3
Vandaag meldde de virusscanner op de smart phone van mijn vrouw dat TV overal besmet was. Daarom verwijderd. Maar kan niet terug geïnstalleerd worden wegens niet meer op Goolge Play beschikbaar.
Dan maar Proximus tv app geïnstalleerd. Afgezien van het feit dat dit een enorm ongebruiksonvriendelijke app is (het hinderlijkste is wel het geluid dat altijd aan blijft) is er echt nergens te vinden waar de programmagids zit en hoe men opnames vooraf kan programmeren zoals voorheen in TV overal.


De TV gids vind je door op Televisie te tikken. Opnames kun je dan van daaruit doen. Geluid kun je met de volumeknoppen van je gsm/tablet/pc aanpassen?
Reputatie 7
Badge +6
Ik denk dat er wat verwarring is ontstaan over de nieuwe V5 interface en de V4 update die onlangs is uitgerold, of heb ik dat verkeerd begrepen? Ik en vele anderen zouden blij zijn, moesten ze de V4 gebruikers niet zo lang in de kou laten staan, dus ik hoop dat sinjoor de nieuwe 'V5' interface kreeg.
Swimmer, met de WP app en de nieuwe interface kan je ook nog maar alleen eenvoudig programmeren, niks meer.
Sinjoor welke versie heb je nu van software op je v4 ?
Reputatie 7
Badge +1
die leon-batch2_15.20.0.26.
Reputatie 7
Badge +1
nog een vraagje: is die login voor die Px TVapp dezelfde als voor My Proximus en deTV Overal app.? Want voor TV Overal kon ik vroeger ook met mijn GSM-nummer een 2e login maken.
Reputatie 1
Badge
Vraag me ook af wanneer die app zal werken...
Heb het ding geïnstalleerd op 2 android spullen (een smartphone en een tablet van 8") : op beide werkt het niet.
TV Overal werkt wel...
@Sinjoor bij mij is dat inderdaad het zelfde paswoord voor TVO-app, PXTV-app en Myprox
werkt bij mij op android TAB en WP en android phone
Sinjoor bij de leon-batch2_15.20.0.26 ziet die interface er dan anders uit dan bij de vorige softw versie
Reputatie 7
Badge +1
neen Elsa, niet echt. Enkel de opnameopties zijn anders (menustructuur) en je junt de standaardopties instellen, zij het beperkt, en met beperkt tot geen effect. Bij instellen van conflicten op "manueel oplossen", waar dan de wissen-optie "indien schijf vol" aanhangt, zou je verwachten dat dit altijd PVR zou worden, maar niks is minder waar...net als de optie conflicten op "automatisch oplossen" met wissen op "na 60 dagen of meer", dat geen garantie op nPVR geeft. Het enige dat bij de standaardopties nuttig is, is dat je het aantal afleveringen van default 10 op "alle" kunt zetten.
Sinjoor,
De benaming die PX gebruikt is soms zeer verwarrend zoals bij de v5-c zonder harde schijf, staat ook optie "wissen indien schijf vol" om de opname te veranderen van default 60d naar 360d!
Reputatie 7
Badge +6
Het zou toch tijd worden dat eens duidelijk gezegd wordt waarom die android app bij sommigen wel mag/kan werken en bij anderen niet. Werkt hij bv. alleen voor de V5 en wordt hij voor andere interfaces 'geblokkeerd' omdat hij zorgt voor problemen daar. Of is er iets anders aan de hand.
Zoals al tot inder treure gezegd: duidelijke informatie = minder frustratie bij de klanten.
Reputatie 7
Badge +1
Sinjoor,
De benaming die PX gebruikt is soms zeer verwarrend zoals bij de v5-c zonder harde schijf, staat ook optie "wissen indien schijf vol" om de opname te veranderen van default 60d naar 360d!

Het is inderdaad om paranoide van te worden. "indien schijf vol" kan dus niet op een V5c. En wat zijn die 360dagen nu weer? Dat is toch geen 3 jaar maar slechts 1 jaar?
Ondertussen gaan de bizzarre verschijnsels op de V4 door. Opnames in nPVR stoppen bij het weergeven na 12 minuten, alhoewel de tiijdsbalk de volledige opname aanduidt. Een herstart helpt niet. Het feit dat het niet bij alle opnames is, maakt de zaak niet makkelijker, omdat je het niet op voorhand kunt zien/inschatten. Ik kon me telkens redden met TVR, maar een dag later was ik eraan voor de moeite! Bij PVR-opnames staat de tijdsbalk helemaal vol, alsof je nog maar 1 minuut kan kijken, maar dat blijkt niet zo te zijn. Sommige programma's blijven "onprogrammeerbaar" vanuit de decoder TV-gids en moet je online programmeren (aparte afleveringen). Een echte knoeiboel!:@
Nog opmerking bepaalde bb-codes mankeren er ook nog blijkbaar!
Marleen, het is net het zelfde met het nieuw forum, wat we al altijd van PX gewoon zijn iets nieuw lanceren en de klant dient al proefpersoon, nochtans zijn er toch genoeg naar brussel geweest , veronderstel ik toch, om het nieuw forum te beoordelen.
De moderatoren hier zullen dit mss niet graag horen, maar ik zeg gewoon wat ik vaststel en eigenlijk al altijd al vast gesteld hebben als het om lanceringen ging van software enz... heeft iedereen zich altijd de vraag gestel is dat dan wel eerst degelijk getest geweest..
Nu ik het toch over de moderatoren heb dit zijn wel personen die te veel betrokken partij zijn en dan vraag ik mij af in hoeverre die onpartijdig kunnen reageren op wat er hier allemaal zal gepost worden,.
Niet dat ik iets tegen die mensen zelf heb, dat uiteraard niet, maar het komt er bij mij op het zelfde neer dat je een winkel binnen stapt en vraagt is dat wel goede merchandise dat je verkoopt en hij zal uitleggen, niet alleen waar de goede punten zijn, maar ook zal uitleggen wat allemaal de gebreken zijn!!!!
Reputatie 7
Badge +1
Sorry,
Sinjoor ik denk dat het door de ergernis aan dit nieuw forum dat ik ergens tilt aan het slaan ben, het moest natuurlijk 36 maanden zijn en geen[strike] 360 dagen[/strike]!
mea culpa mea maxima culpa !

Sorry, ik ben daar maar direct opgesprongen hé...de laatste tijd zijn ze met teveel veranderingen tegelijk bezig denk ik. Dat werkt frustrerend, niet alleen bij ons. Ik heb gisteren bij mijn kozijn (die alles van Telenet heeft) het swipen van tablet naar de TV uitgetest, zowel van live TV als van opgenomen programma's, en dat werkt écht feilloos, en zonder swipebox, maar via de digicorder...
Ge moet u niet excuseren Sinjoor , als ik fouten maak mag je die zeker corrigeren, goed dat er mij nog iemand in het oog houdt :-))
Reputatie 3
Badge +1
Werkt die totaal niet of is het omdat je nog niet kunt installeren want zo zijn er nog meer die daar opwachten.

kan al inloggen maar dan staat er om nog even gedult te hebben en binnenkort beschikbaar zal zijn op mijn smartphone of tablet
Nu ben ik mij aan het afvragen is dat dan alleen voor de v4's bezitters, al denk ik wel dat er al v5 bezitters dit ook gemeld hebben.
Vandaag meldde de virusscanner op de smart phone van mijn vrouw dat TV overal besmet was. Daarom verwijderd. Maar kan niet terug geïnstalleerd worden wegens niet meer op Goolge Play beschikbaar.
Dan maar Proximus tv app geïnstalleerd. Afgezien van het feit dat dit een enorm ongebruiksonvriendelijke app is (het hinderlijkste is wel het geluid dat altijd aan blijft) is er echt nergens te vinden waar de programmagids zit en hoe men opnames vooraf kan programmeren zoals voorheen in TV overal.
Zou toch moeten lukken:
Proximus TV-app

Op al je toestellen, waar je ook bent!

Het vereenvoudigde TV-menu is identiek op al je schermen, je kunt het dus overal gebruiken: op je tv, tablet en smartphone.

Dit biedt de mobiele Proximus TV-app jou:
•Meer dan 95 zenders… gewoon te veel om naar te kijken!
•Handige tv-gids
•Kijk live naar het Belgische en het internationale voetbal via Proximus 11 en 11+ (enkel voor abonnees)
•Terugspoelen, je programma pauzeren of vooruitspoelen
•Je tablet of smartphone gebruiken als afstandsbediening
•Een programma op je televisie starten via je smartphone of tablet
•Je opnames vanop afstand programmeren en op eender welk toestel bekijken
•In de Op aanvraag-catalogus bladeren en films en series toevoegen aan jouw favorieten om ze later op je tv te bekijken
http://www.proximus.be/nl/id_cr_mobapp/particulieren/producten/r-orphans/applicaties.html

Reageer