Is er iemand die mij stap voor stap kan uitleggen hoe ik vanuit de Proximus TV kan "Casten"naar TV. Soms lukt het me, maar meestal niet en ik begrijp niet waarom. Als het niet lukt dan zie ik op de TV de melding "klaar om te kijken" (soms zelfs in het Frans ?!) en als ik dan in de app op "kijken op TV " klik verschijnt er in de app "speelt af op Chromcast", maar op de TV gebeurt er niets.
Proximus TV en Chromcast zijn op het zelfde WiFi netwerk aangesloten. Casten vanuit bijvoorbeeld You Tube gaat probleemloos.
Beantwoord
Proximus TV android app en Chromecast
Beste antwoord door RogerM
Ondertussen met veel "trial and error" een methode gevonden om succesvol te Chromcasten vanuit mijn smartphone.
Voor de ge-interesseerden hier mijn stap voor stap methode. Niet simpel, maar het werkt voor mijn smartphone en Chromcast
Open Proximus TV app op smartphone
Druk op < linksboven in het scherm van de Proximus TV-app
Druk op het middenste TV beeldje
Draai smartphone 90 graden
Onderaan het scherm verschijnen 3 streepjes
Ga naar het rechtse streepje
Kies daar het programma wat je wil bekijken ( 1 is één, 2 is canvas,...) ...et voilá
Bekijk origineelVoor de ge-interesseerden hier mijn stap voor stap methode. Niet simpel, maar het werkt voor mijn smartphone en Chromcast
Open Proximus TV app op smartphone
Druk op < linksboven in het scherm van de Proximus TV-app
Druk op het middenste TV beeldje
Draai smartphone 90 graden
Onderaan het scherm verschijnen 3 streepjes
Ga naar het rechtse streepje
Kies daar het programma wat je wil bekijken ( 1 is één, 2 is canvas,...) ...et voilá
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.