Skip to main content
Op 01.02 installatie ProximusTV laten doen nav aanvraag pack FamilusM in januari ipv Pack internet Maxi + vaste telefoon. Installateur was weg en mijn smarttv Sony werkte niet meer. Wou Youtube film kijken maar moest eerst datum en tijd terug instellen wat niet ging tot we doorhadden dat TV geen verbinding meer met internet had. Via WPS geprobeerd terug te verbinden; ging niet. Dan manueel geprobeerd; TV bleef scannen en geen verbinding. Ten einde raad naar klantendienst gebeld waar Mijnheer ons zei dat we kontakt met verkoper van TV moesten opnemen om de instellingen te veranderen ... wat uiteindelijk niet juist was. Nog eens ten einde raad hebben we dan toch maar naar verkoper gebeld en deze zei onmiddellijk dat de telecomprovider dit moest oplossen maar daar die niet bereid was dit te doen zou hij dan toch volgende week langskomen ... Dan in de namiddag bemerken we dat TV spontaan is aangegaan ??? Dan maar eventjes googlen en al vlug vond ik dat er nog mensen dit voorhadden in het verleden. De oplossing die erbij stond gedaan en nog geen 10 min. later sprong TV opnieuw op. Dit was te over; ben in de late namiddag naar een Proximus winkel gegaan en heb dezelfde dag DigitaalTV nog laten annuleren. Toen ik later terug thuis kwam was mijn TV na zoveel uren "wel" terug verbonden met internet ... Had de installateur dit kunnen vermelden dat we geduld moesten hebben om terug verbinding te krijgen en had de klantendienst dit ook niet kunnen zeggen ipv ons een afspraak te laten maken met verkoper welke wij dan 's anderendaags weer moesten annuleren. Uiteindelijk de hele dag in de weer geweest voor "NIETS". Ik wil mijn Pack Internet Maxi en vaste telefonie terug welk ik voorheen had en dit zonder bijkomende kosten.

PS : Ben al bijna 40 jaar klant maar wat ik op 1 februari meegemaakt heb is teveel van het goede !
Dag Mickey100

Alvast de excuses

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik alles voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer