Skip to main content
Bovendien zullen de nieuwe datavolumes eveneens gewoon in de hele Europese Unie te gebruiken zijn zonder extra kosten.

Je blijft ook genieten van onbeperkte mobiele data voor je favoriete app in de hele EU.

Deze wijzigingen in inbegrepen mobiele datavolume gaan gepaard met een beperkte tariefaanpassing

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Voor residentiële klanten (prijzen incl. BTW):]

Mobilus-klanten krijgen vanaf 1 augustus meer datavolume:

Mobilus S: 50% meer mobiele data (van 1 naar 1,5 GB) voor 15,99 euro samen met 120 belminuten, onbeperkt sms’en en onbeperkte data voor je favoriete app

Mobilus M: 2 GB extra mobiele data (van 3 naar 5 GB) voor 26,99 euro samen met 300 belminuten, onbeperkt sms’en en onbeperkte data voor je favoriete app

Mobilus L: 2 GB extra mobiele data (van 8 naar 10 GB) voor 42,99 euro samen met onbeperkte belminuten, sms’en en data voor je favoriete app



Deze aanpassingen zijn eveneens van toepassing op Mobilus Full Control.



Tuttimus-klanten krijgen vanaf 1 augustus een nog groter voordeel gaande tot een verdubbeling van het datavolume. Dit komt bovenop de andere kenmerken en voordelen van het Tuttimus pack, zoals TV-bundel naar keuze, onbeperkt vast internet of bellen zonder tellen, vast & mobiel:

Tuttimus: 1 GB extra mobiele data (van 2 naar 3 GB) voor 90,94 euro samen met 120 belminuten, onbeperkt sms’en en onbeperkte data voor je favoriete app

Tuttimus: 5 GB extra mobiele data (van 5 naar 10 GB) voor 101,94 euro samen met onbeperkt bellen, sms’en en onbeperkte data voor je favoriete app

Tuttimus: 10 GB extra mobiele data (van 10 naar 20 GB) voor 115,94 euro samen met onbeperkt bellen, sms’en en onbeperkte data voor je favoriete app

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bestaande klanten

Deze aanpassingen zullen automatisch toegepast worden vanaf 1 augustus. Proximus informeert zijn klanten per e-mail, SMS of brief over de veranderingen en klanten die hier niet mee zouden instemmen, kunnen hun abonnement op ieder moment aanpassen of opzeggen zonder kosten.

Dit vernieuwde aanbod is het uitgelezen moment voor bestaande klanten, die nog niet kozen voor Tuttimus & Mobilus, Bizz All-in & Bizz Mobile, om over te stappen en te genieten van alle voordelen ervan.

Bovendien blijft Proximus zijn aanbod verder vereenvoudigen en de klant helpen bij de juiste keuze van nieuwe, uiterst interessante en voordelige packs.

http://www.proximus.com/nl/news/les-clients-de-proximus-b%C3%A9n%C3%A9ficieront-bient%C3%B4t-du-volume-de-donn%C3%A9es-le-plus-%C3%A9lev%C3%A9-en-pack-sur-le

Hallo,



heb ook een smart+15 en heb 500mb bijgekregen.Heb een comfort pack,dus de oude formule ook nog.Wel met 2 mobilus full control.Betaal op het moment 91euro.Dit is dus comfort ( tv,vaste tel,internet thuis en op noteboek met kaartje),smart 15 dus en 2 mobilus full control.In die prijs zijn al mijn gesprekken inbegrepen van zowel vaste als gsm,heb raar maar waar 750gb,deze maand zelfs 900gb voor internet thuis,mijn internet op gsm en noteboek zijn daar inbegrepen.Eigenlijk alles.Heb wel de getrouwheidskorting,die iedereen kan aanvragen trouwens.Korting omdat mijn gsm in een pack zit.Heb ook een korting als compensatie omdat ik paar maanden problemen met proximus had,my proximus die niet werkte,facturen die niet klopten,zoon zijn internet dat niet werkte ...Als ik een nieuw pack neem,komt het me wel heel wat duurder uit voor hetzelfde.Zelfs zonder die kortingen.Dacht het de bedoeling was beter te worden voor de klanten,niet te zorgen ze gaan lopen.Want ik stap ook over als ik moet veranderen.Ben nog nooit bij een ander gegaan,maar dan direct!!!
Je zult niet verplicht worden om over te stappen zoals het altijd al het geval geweest is bij de komst van nieuwe formules of packs.
Hallo,



heb ook een smart+15 en heb 500mb bijgekregen.Heb een comfort pack,dus de oude formule ook nog.Wel met 2 mobilus full control.Betaal op het moment 91euro.Dit is dus comfort ( tv,vaste tel,internet thuis en op noteboek met kaartje),smart 15 dus en 2 mobilus full control.In die prijs zijn al mijn gesprekken inbegrepen van zowel vaste als gsm,heb raar maar waar 750gb,deze maand zelfs 900gb voor internet thuis,mijn internet op gsm en noteboek zijn daar inbegrepen.Eigenlijk alles.Heb wel de getrouwheidskorting,die iedereen kan aanvragen trouwens.Korting omdat mijn gsm in een pack zit.Heb ook een korting als compensatie omdat ik paar maanden problemen met proximus had,my proximus die niet werkte,facturen die niet klopten,zoon zijn internet dat niet werkte ...Als ik een nieuw pack neem,komt het me wel heel wat duurder uit voor hetzelfde.Zelfs zonder die kortingen.Dacht het de bedoeling was beter te worden voor de klanten,niet te zorgen ze gaan lopen.Want ik stap ook over als ik moet veranderen.Ben nog nooit bij een ander gegaan,maar dan direct!!!




Heb een smart+25 en heb helemaal geen data bijgekregen. Heb ook een oude formule, comfort pack. Heb er wel niets bij. Betaal rond € 92. Als jij daar nog 2 Mobilus full control bij hebt en dat voor € 91 is natuurlijk prima. Dit is een hoge korting. Je ziet PX doet dit willekeurig. Eigenlijk moet PX alle klanten kortingen of iets extra's geven. Verschillen tussen de verschillende klanten zijn te groot. Iedereen moet op dezelfde manier behandeld worden.
Ter vergelijking:

Ook wij hebben een oud comfort pack met 2x smart15 en hebben evenmin iets gezien van extra MB - niet dat wij die extra MB nodig hebben. Daarvoor betalen wij dank zij een bedrijfskorting (via mijn werkgever) +/- 83 euro.
De getrouwheidskorting kan iedereen aanvragen.Als je problemen hebt met proximus waar je hinder van ondervind weken of maanden,kan je ook altijd een compensatie vragen.Bij proximus moet je alles zelf vragen.Deze maand zal mijn factuur wel hoger zijn,door de prijsverhogingen.Denk niet zo een klein beetje.Betaalde 14 voor mobilus full control,wat nu 16 geworden is.Dus dat is al 4euro per maand meer.Plus de rest.Voor een service waar ik en zo te horen velen niet om gevraagd heb.Voor de jongeren zal dit goed zijn vooral,die verhoging data.Blijkbaar is dat het belangrijkste voor proximus.Zij zijn de toekomst,zoiets zeker:-)
Proximus trekt het inbegrepen mobiele datavolume drastisch omhoog

Mijn Smart+15 steeg enkel in prijs (€15=>€16) NIET in volume: noem je dit drastisch???
Neen ik niet 😉

ik heb die benaming gewoon overgenomen van een ander artikel die ik gelezen heb.
OK, maar blijf toch kritisch tov van dit soort fake news!

Tenzij je er goed voor betaald wordt...😜 😝
OK, maar blijf toch kritisch tov van dit soort fake news!

Tenzij je er goed voor betaald wordt...😜 😝


Keoky,

Dit is geen fake news!

Lees duidelijk ons persbericht. Voor de Mobilus M en L formules in een Tuttimus pack krijg je wel degelijk een verdubbeling van je mobiele data.

Persbericht.



Mvg,

Wim
Dit is geen fake news!

Waarom verhoogt mijn datavolume dan niet (drastisch)?

Wat is niet fake: de prijsverhoging - het verlies van de woekerwinsten op roaming zullen we betalen!
Waarom verhoogt mijn datavolume dan niet (drastisch)?

Keoky,

Hier vind je de nieuwe tarieven en datavolumes.

Als je nog een oude formule hebt, geldt de verhoging inderdaad niet.

Mvg,
Proximus trekt het inbegrepen mobiele datavolume drastisch omhoog vanaf 1 augustus 2017

is dus een halve waarheid

Bedankt om het toe te geven.
Tijd om over te schakelen naar de nieuwe interessante formules misschien?

Proximus speelt gewoon in op de noodzaak van de markt én behoeftes van onze klanten. Weet dat elk jaar het mobiele dataverbruik verdubbelt! Dat kun je onder andere lezen hier en hier.

Mvg,
Bespaar me aub die verkoopspraatjes!

Tijd om over te schakelen...?

Heel juist, lees easy-switch
Keoky,

We hebben een handige vergelijkingstool, kun je hier bekijken.

Ik kan je alvast meegeven dat we tegenover de concurrentie héél competitief zijn als je goed vergelijkt wat je krijgt voor welke prijs.

Ook Scarlet biedt een zeer competitief aanbod met zijn HiFive. Info vind je hier.

Mvg,
Dat ook de concurrentie in België duur is, daarover bestaat geen twijfel.

Ik betreur alleen dat Proximus trekt het inbegrepen mobiele datavolume drastisch omhoog vanaf 1 augustus 2017 niet geldig is in mijn geval (en voor de trouwe klant).

Switchen naar een andere prox formule, zou me hoedanook geld kosten.
Switchen naar een andere prox formule, zou me hoedanook geld kosten

Je hebt nu Smart 15+ schrijf je en betaalt 16 EUR. Mobilus S kost 15,99 EUR en je hebt meteen 1,5 GB mobiele data en keuze van een favoriete app:

Mobilus-formules.

Via MyProximus kun je dat makkelijk zelf doen, van tariefplan wijzigen.

Mvg,
Prox rekent er dus op dat de (oude of onwetende) trouwe klant (die deze item nooit leest - en nooit denkt aan zo'n prijsspelletjes) bij zijn oude formule blijft en dus altijd de volle pot blijft betalen. Mooi, zeer mooi!

Allicht gevonden in


Smart+15 is inderdaad 16euro nu.Maar in een pak gaat daar 5euro af=11euro en ik heb 1,5gb internet per maand.Dus de nieuwe formules komen echt wel duurder uit dan.
Smart+15 is inderdaad 16euro nu.Maar in een pak gaat daar 5euro af=11euro en ik heb 1,5gb internet per maand.Dus de nieuwe formules komen echt wel duurder uit dan.

Tuurlijk komt alles duurder uit met een pack. Als je naar Mobilus over schakelt in een pack krijg je geen korting meer. Als je geen pack hebt is het volgens mij verstandig om van Smart+ over te schakelen naar Mobilus. Maar dat je een korting hebt van € 5 bij een Smart+15 is veel normaal is dit € 3. Bij Smart+25 krijg je € 5 korting in een pack.
de nieuwe formules komen echt wel duurder uit

Bedankt Tascha, zo is het.
Als je naar Mobilus over schakelt in een pack krijg je geen korting meer

Trouwe klanten kunnen dus kiezen: hun korting weggooien of 1/2 GB bijkrijgen (die prox toch niets kost).

Zie volgende hoofdstuk uit


Maar dat je een korting hebt van € 5 bij een Smart+15 is veel normaal is dit € 3. Bij Smart+25 krijg je € 5 korting in een pack.



Ik heb altijd 5euro korting gekregen,vanaf dit bij mijn pack zit al.Ik heb ook 0,5gb verhoging van mijn internet gekregen,naar wat ik hier lees anderen niet.Begrijp dit zelf niet echt.
Maar mensen toch,

Denken jullie nu echt dat Proximus niet weet wat zij doet? Achter al die tarieven, formules en bundels zitten heuse business plannen die wel werken blijkbaar, tot spijt van wie het benijdt.

Ze krijgen er alleen maar klanten bij, omzet en winst in stijgende lijn. De klagers hier zijn zeker niet de doorsneeklanten.

Lees maar eens hun kwartaalcijfers:

http://www.proximus.com/nl/news/financial-results-q2-2017
Ik heb ook 0,5gb verhoging van mijn internet gekregen

Tascha, je staat echt op een goed blaadje bij prox, wie ken je daar?

Wil je voor mij een goed woordje doen? 😊

Tenzij Wim dit kan in orde brengen (staat niet in Dummies).

Reageer