Bovendien zullen de nieuwe datavolumes eveneens gewoon in de hele Europese Unie te gebruiken zijn zonder extra kosten.
Je blijft ook genieten van onbeperkte mobiele data voor je favoriete app in de hele EU.
Deze wijzigingen in inbegrepen mobiele datavolume gaan gepaard met een beperkte tariefaanpassing
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voor residentiële klanten (prijzen incl. BTW):]
Mobilus-klanten krijgen vanaf 1 augustus meer datavolume:
Mobilus S: 50% meer mobiele data (van 1 naar 1,5 GB) voor 15,99 euro samen met 120 belminuten, onbeperkt sms’en en onbeperkte data voor je favoriete app
Mobilus M: 2 GB extra mobiele data (van 3 naar 5 GB) voor 26,99 euro samen met 300 belminuten, onbeperkt sms’en en onbeperkte data voor je favoriete app
Mobilus L: 2 GB extra mobiele data (van 8 naar 10 GB) voor 42,99 euro samen met onbeperkte belminuten, sms’en en data voor je favoriete app
Deze aanpassingen zijn eveneens van toepassing op Mobilus Full Control.
Tuttimus-klanten krijgen vanaf 1 augustus een nog groter voordeel gaande tot een verdubbeling van het datavolume. Dit komt bovenop de andere kenmerken en voordelen van het Tuttimus pack, zoals TV-bundel naar keuze, onbeperkt vast internet of bellen zonder tellen, vast & mobiel:
Tuttimus: 1 GB extra mobiele data (van 2 naar 3 GB) voor 90,94 euro samen met 120 belminuten, onbeperkt sms’en en onbeperkte data voor je favoriete app
Tuttimus: 5 GB extra mobiele data (van 5 naar 10 GB) voor 101,94 euro samen met onbeperkt bellen, sms’en en onbeperkte data voor je favoriete app
Tuttimus: 10 GB extra mobiele data (van 10 naar 20 GB) voor 115,94 euro samen met onbeperkt bellen, sms’en en onbeperkte data voor je favoriete app
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bestaande klanten
Deze aanpassingen zullen automatisch toegepast worden vanaf 1 augustus. Proximus informeert zijn klanten per e-mail, SMS of brief over de veranderingen en klanten die hier niet mee zouden instemmen, kunnen hun abonnement op ieder moment aanpassen of opzeggen zonder kosten.
Dit vernieuwde aanbod is het uitgelezen moment voor bestaande klanten, die nog niet kozen voor Tuttimus & Mobilus, Bizz All-in & Bizz Mobile, om over te stappen en te genieten van alle voordelen ervan.
Bovendien blijft Proximus zijn aanbod verder vereenvoudigen en de klant helpen bij de juiste keuze van nieuwe, uiterst interessante en voordelige packs.
http://www.proximus.com/nl/news/les-clients-de-proximus-b%C3%A9n%C3%A9ficieront-bient%C3%B4t-du-volume-de-donn%C3%A9es-le-plus-%C3%A9lev%C3%A9-en-pack-sur-le
Bladzijde 4 / 8
Ik kreeg mail met het volgende ""Vanaf 1 augustus verhogen we het datavolume in je gsm-abonnement.€ 15,99 /maand dus maar € 1,99 /maand extra"" Ik heb die verhoging niet gevraagd en wil er niet voor meer betalen zoals vermeld in die mail.
Ik ben daar zeker niet mee gediend, ik vind dit erg dat men op die manier prijzen verhoogd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Graag oplossing daarvoor aub
Ik ben daar zeker niet mee gediend, ik vind dit erg dat men op die manier prijzen verhoogd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Graag oplossing daarvoor aub
Ik heb geen extra datavolume nodig, als ik dit wou had ik m'n tariefplan zelf wel aangepast. De tariefverhoging zelf zou ik stukken minder irritant vinden als jullie hier eerlijk over zouden communiceren ipv me een mail te sturen met als onderwerp "goed nieuws" . Iedereen wist dat de Europese regels ergens gecompenseerd zouden worden. Maar een tariefverhoging goed nieuws noemen is een brug te ver. Zo vond Proximus het ook goed nieuws dat ik m'n facturen per mail zou krijgen. Dus eigenlijk goed nieuws voor Proximus, wegens minder kosten
Ik heb niet gevraagd voor extra data , ik gebruik mijn volume nu zelfs nog niet voor de helft .
Gewoon omdat de inkomsten van de roaming zijn weg gevallen zoeken ze een andere manier om de bestuursleden hun zakken te kunnen vullen !
Bye bye Proximus , ik zeg alles op bij jullie en ik hoop dat velen mijn voorbeeld zullen volgen .
Gangsterpraktijken noem ik dit
Gewoon omdat de inkomsten van de roaming zijn weg gevallen zoeken ze een andere manier om de bestuursleden hun zakken te kunnen vullen !
Bye bye Proximus , ik zeg alles op bij jullie en ik hoop dat velen mijn voorbeeld zullen volgen .
Gangsterpraktijken noem ik dit
Zelfs telecomminister De Croo pikt dit gefoefel niet: "Een platte prijsverhoging, die zich verstopt achter de aankondiging van een ongevraagde verhoging van datapakketten."
Uiteindelijk zal Px de klanten doen overstappen naar de nieuwste formules zoals ze een paar jaar geleden dit ook deden, zoniet kan je van sommige diensten/voordelen geen gebruik meer maken, of worden de tarieven verhoogd!
Aangepaste prijs
Voor Belgisch Voetbal betaal je vanaf 1 augustus een nieuwe prijs: € 11,95/maand in plaats van € 9,95/maand.
Wil je een voordeliger aanbod?
Kies dan voor Tuttimus of Familus! Als je Belgisch Voetbal kiest als favoriete tv-bundel in een van deze packs, krijg je een flinke korting.
bron :Px mail
Mvg.
Wat is dat voor kul. Het is gewoon belachelijk dat dit gebeurd. Dus jij vindt het normaal van al die prijsverhogingen. Veel klanten willen die extra pakketten niet. Vooral oudere mensen willen dat niet zoals wij. Gewoon belachelijk dat wij het moeten betalen voor de jongeren. Laat het zoals het is en vernieuw maar laat het oude bij het oude en daar is niets mis mee. Nee PX laat de ouderen gewoon vallen.
Inderdaad minder inkomsten wegens roaming beslissing compenseren met een verhoging.
Nog 1GB meer, maar ze denken er niet aan om bijvoorbeeld een goedkopere formule aan te bieden.
Niet iedereen is verslaafd aan constant op sociale media.
Ze hebben we het data gedeelte voor de tablet eruit gehaald in Tutimus om dan 15 euro extra te kunnen aanrekenen als je via 3G/4G wenst te werken.
Ze houden absoluut geen rekening met de oudere generatie die eerder willen bellen dat constant internet.
En inderdaad je kan gratis opzeggen ... en dan ... commercieel denken doen ze niet. Graai cultuur wel.
Nu even nadenken om mobiel ergens anders te gaan als we er toch niet bij winnen.
PS : leest Proximus dit wel ?
Nog 1GB meer, maar ze denken er niet aan om bijvoorbeeld een goedkopere formule aan te bieden.
Niet iedereen is verslaafd aan constant op sociale media.
Ze hebben we het data gedeelte voor de tablet eruit gehaald in Tutimus om dan 15 euro extra te kunnen aanrekenen als je via 3G/4G wenst te werken.
Ze houden absoluut geen rekening met de oudere generatie die eerder willen bellen dat constant internet.
En inderdaad je kan gratis opzeggen ... en dan ... commercieel denken doen ze niet. Graai cultuur wel.
Nu even nadenken om mobiel ergens anders te gaan als we er toch niet bij winnen.
PS : leest Proximus dit wel ?
Dit klopt helemaal: http://www.tijd.be/politiek-economie/belgie-federaal/Klaag-minder-en-verander-van-telecomoperator/9908756?ckc=1&ts=1498672407
http://moneytalk.knack.be/geld-en-beurs/sparen/de-croo-stap-over-als-je-het-niet-eens-bent-met-de-tarieven-van-je-operator/article-normal-871751.html
Hij zegt zelfs: De Croo: 'Stap over als je het niet eens bent met de tarieven van je operator'
Dus mensen het is aan jullie.
Nog 1GB meer, maar ze denken er niet aan om bijvoorbeeld een goedkopere formule aan te bieden.
Niet iedereen is verslaafd aan constant op sociale media.
Ze hebben we het data gedeelte voor de tablet eruit gehaald in Tutimus om dan 15 euro extra te kunnen aanrekenen als je via 3G/4G wenst te werken.
Ze houden absoluut geen rekening met de oudere generatie die eerder willen bellen dat constant internet.
En inderdaad je kan gratis opzeggen ... en dan ... commercieel denken doen ze niet. Graai cultuur wel.
Nu even nadenken om mobiel ergens anders te gaan als we er toch niet bij winnen.
PS : leest Proximus dit wel ?
Volledig mee eens. PX leest dit volgens mij niet, Wim wel maar of hij dit doorgeeft ik weet het niet.
Ze hebben het data gedeelte voor de tablet eruit gehaald in Tuttimus om dan 15 euro extra te kunnen aanrekenen als je via 3G/4G wenst te werken. En je krijgt geen antwoord waarom.
Ze houden inderdaad geen rekening met de oudere generatie die eerder willen bellen dat constant internet. Ons verbruik gemiddeld hooguit 1GB per maand.
Ik heb met mijn oude abonnement dat intussen van 15€ naar 16€ gestegen is onder het mom van betere service (???) 3GB ipv 1GB data dus 1.5GB binnen de nieuwe formule zou een serieuze en duren inlevering zijn... 😉
Meer data, meer kosten. Maar ik heb geen nood aan meer data, 2 GB volstaat voor mij. Ik wil geen 13% meer betalen voor iets wat ik niet nodig heb. En dan is er maar één oplossing: naar een andere provider. Dus voor mij: dag Proximus, welkom .....
Ik ben daar zeker niet mee gediend, ik vind dit erg dat men op die manier prijzen verhoogd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Graag oplossing daarvoor aub
Pure diefstal. Met de zegen van de politici. Vrije markt? Klantenbelazering ja.
Mijn abo ging van 82 euro ineens naar 98 euro door wijziging voorwaarden, "in mijn voordeel". Voordeel waar ik helemaal niet om gevraagd had. Nu opnieuw het zelfde scenario.
Shoppen mijnheer De Croo? Bij wie?
Mijn abo ging van 82 euro ineens naar 98 euro door wijziging voorwaarden, "in mijn voordeel". Voordeel waar ik helemaal niet om gevraagd had. Nu opnieuw het zelfde scenario.
Shoppen mijnheer De Croo? Bij wie?
Dus smart abbonementen gaan niet omhoog ?
Fijn. Ik betaal 61 euro per maand .
-Ik heb duosim (voor in een auto te bellen)
-4.6gb data (smart 55 blabla )
-Een gsm die je toen met een abbonement kon pakken . (Galaxy s7) (2 jaar terug bijna)
Ik kom amper toe met die data (werk enz) en voor de gewone smart abbo word er niks verhoogd buiten de prijs ?
Fijn. Ik betaal 61 euro per maand .
-Ik heb duosim (voor in een auto te bellen)
-4.6gb data (smart 55 blabla )
-Een gsm die je toen met een abbonement kon pakken . (Galaxy s7) (2 jaar terug bijna)
Ik kom amper toe met die data (werk enz) en voor de gewone smart abbo word er niks verhoogd buiten de prijs ?
Ik vraag me af wat er met de oudere abonnementen gebeurt (niet Tuttimus of Familus of Mobilis). Ik heb nog altijd een quatro-pack met Vaste lijn, internet/TV Comfortpack, Smart20. Voor mijn 3/4G-tablet gebruik ik nog altijd de gratis data-SIM met 500MB volume. In het Smart20 abo zit 1,5GB 4G-datavolume en 120 belminuten, waarvoor ik slechts 10€ betaal. Ik heb al meermaals uitgezocht of ik met een Tuttimus goedkoper uitkom; niet dus, integendeel. Bij overschakelen verlies je alle jarenlang opgebouwde voordelen (o.a. het Music & Culture boeket met Brava en Mezzo Live HD vervalt, en het gebruik van de data-SIM). Benieuwd wat er met de prijs van mijn Smart20 gaat gebeuren.
Extra-4G heb ik zeker niet nodig. Genoeg Wifi voorhanden meestal. Auto-FON weerkt zelfs meestal op de tram.
Extra-4G heb ik zeker niet nodig. Genoeg Wifi voorhanden meestal. Auto-FON weerkt zelfs meestal op de tram.
Ik heb net met de klantendienst hierover gebeld en aangegeven dat ik bezwaar maakte en dat ik een oplossing wil omdat ik geen nood heb aan meer data (ik gebruik maar 0,5 GB).
De vrouw aan de lijn gaf aan dat ze het ging noteren maar dat dit niets zou uitmaken en dat ik me erbij neer moet leggen.
Ik moet dus maar betalen voor iets wat ik niet nodig heb. Tijd dus om naar andere providers te gaan kijken.
De vrouw aan de lijn gaf aan dat ze het ging noteren maar dat dit niets zou uitmaken en dat ik me erbij neer moet leggen.
Ik moet dus maar betalen voor iets wat ik niet nodig heb. Tijd dus om naar andere providers te gaan kijken.
Ik wil die aanpassing NIET. In abonnement optie kan ik niet in... "technishe fout" zoals meerdere malen....Moet ik dan wachten tot het aangepast is vooralleer ik dit kan annuleren?? Dit zou een OPTIE moeten zijn inplaats van een update.
Graag wat meer info hierover...
Graag wat meer info hierover...
Ik denk dat je van Proximus niets gaat horen ... ik krijg toch geen echte recatie hoor. Alleen dat het ene goed aanbod is .... en dat Proximus zijn klanten altijd probeert tevreden te stellen - ik denk niet dat ze dit sarcastisch bedoelen - ze snappen het niet hoor. Ik denk dat ik overstap naar Viking Mibile, deze hebben (volgens een paar vrienden) een goede reputatie - abonnement van 10 tot 20 € in functie wat jee wil (1 GB kost 10 €). Gr, Jos
ik denk ook naar Viking Mobile over te stappen...effe checken op de site van viking...
Ik heb mobile Vikings bekeken en ga over stappen. Die bieden wat ik nodig heb.
Bedankt voor de tip Jos.
Bedankt voor de tip Jos.
Als je niet veel belt is jimmobile zeer interresant,bij herladen extra mb en1gb. Voor 5euro
De goedkoopste formule momenteel op de markt met de meeste mobiele data aan de scherpste prijs is Hi-Five van onze dochter Scarlet:
https://www.scarlet.be/nl/postpaid/hi-five/
Groeten,
Wim
https://www.scarlet.be/nl/postpaid/hi-five/
Groeten,
Wim
wim, als je een grootverbruiker bent misschien wel maar anders JIM MOBILE!!!!
Ok, we stellen enkel vast uit onderzoek dat de vraag naar mobiele data sterk stijgt de laatste jaren en deze trend zal zich doorzetten. Vandaar ons budget aanbod 5GB aan 15 EUR, gericht op een jong publiek, de Millennials. Zij bellen en sms'en nog amper, maar communiceren nagenoeg uitsluitend via Facebook Messenger, Whatsapp, e.d.
Voorbeeldje:
https://nieuws.vtm.be/binnenland/zo-veel-data-gebruiken-we-op-festivals
ja , maar 5gb heb ik niet nodig, hopelijk komt er nu meer concurrentie en niet alleen voor mobile,ook voor internet en tv en vaste telefoon, is al maanden dat men niet fatsoenlijk kan door of terug spoelen in opnames met proximus tv maar een oplossing laat op zich wachten, was het niet van die 2 aangekochte decoders...........
Ok, we stellen enkel vast uit onderzoek dat de vraag naar mobiele data sterk stijgt de laatste jaren en deze trend zal zich doorzetten. Vandaar ons budget aanbod 5GB aan 15 EUR, gericht op een jong publiek, de Millennials. Zij bellen en sms'en nog amper, maar communiceren nagenoeg uitsluitend via Facebook Messenger, Whatsapp, e.d.
En hoe zit het met de ouderen die weinig gebruiken, die betalen dus voor het jong publiek. Over discriminatie gesproken. Als ik mobiele data wil voor mijn tablet is een 2de shim te veel of 2 GB voor € 15. Waar zijn we toch mee bezig.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.