Beantwoord

Proximus sluit Netflix onaangekondigd af!?

  • 16 October 2017
  • 6 reacties
  • 253 Bekeken

Na drie maanden Neflix krijgen we plots volgende mail van Netflix
We zien je niet graag gaan
Beste ,
Proximus liet ons weten dat ze je account niet konden factureren via je Proximus-abonnement. Daarom beëindigen we dit abonnement met ingang van zaterdag 14 oktober 2017.
Als je vragen over facturering hebt, kun je contact opnemen met Proximus.
Natuurlijk zien we je graag terug. Daarvoor hoef je alleen maar je abonnement te vernieuwen.

Natuurlijk kunnen we vernieuwen via Neflix maar niet aan het tarief dat we via Proximus hadden.
Ik vind dit redelijk brutaal ons van de ene dag op de andere zonder zetten, zonder verwittigen en de indruk nalaten dat we ons rekening niet betalen of zo?

Wat loopt hier verkeerd eigenlijk?
icon

Beste antwoord door AntonellaD 19 October 2017, 16:16

Bekijk origineel

6 reacties

Er loopt inderdaad duidelijk iets verkeerd aangezien er al verschillende zijn die dit probleem gemeld hebben, moest er van het proximus team hier niet bijtijds gereageerd worden dan zou je best een privébericht sturen met je gegevens er bij.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
- Via Neflix zelf: absoluut niet geholpen, contact gehad met de arrogantheid zelve....

- Via Proximus klantendienst:

Ik zou me moeten aanmelden met de blauwe knop via tv en akkoord gaan met de maandelijkse betaling van 11.99 euro per maand. Nu was het 9.99euro per maand met 2euro korting als tuttimus abonnee.

Met andere woorden: een smerige truc van Proximus om alweer de klant in het zak te zetten.

Bedankt Proximus
ik zou toch nog een privébericht sturen aan het proximus team om te vragen of ze het nog kunnen in orde brengen dat de betaling via hen gebeurt aan 9,99 € /maand.

NB: mss ben ik verkeerd maar nu dacht ik van onlangs gelezen te hebben dat de abbo prijs van netflix zou stijgen met een 1 euro in november of dit nu alleen voor US is, weet ik niet, zou dit dan er iets kunnen mee te maken hebben 🤔

Anders mss als het u moest interesseren, toch eens zoeken op netflix site of daar iets van gemeld wordt van de prijsstijging!
Dag Martin
Heb gisteren al een privébericht gestuurd, maar nog niks gehoord tot hier.
De prijsstijging is een feit. Voor nieuwe abonnees gaat het nu van start, bestaande abonnees vanaf 19/10 (denk ik?)
Het zal er wellicht mee te maken hebben, maar de manier waarop? niet al te fraai
Beste,

ook mijn netflix werd gisteren onaangekondigd opgezegd door Proximus.
'Beste,
Proximus liet ons weten dat ze je account niet konden factureren via je Proximus-abonnement. Daarom beëindigen we dit abonnement met ingang van maandag 16 oktober 2017.
Als je vragen over facturering hebt, kun je contact opnemen met Proximus. '

Hoe kan dit eigenlijk? Ik ben sinds mei klant bij Proximus en heb al elke maand moeten bellen om zaken in orde te krijgen, en nu nog dit????

Graag hoor ik spoedig van jullie
Mvg,
Reputatie 7
Badge +3
Bepaalde Netflix-klanten krijgen de melding dat hun Netflix-optie weldra zal gedeactiveerd worden omwille van een facturatieprobleem. Er is uiteraard geen facturatieprobleem maar als de klant niets doet, wordt de optie effectief geannuleerd. Wij onderzoeken het probleem, maar ondertussen zal de klant opnieuw Netflix via zijn decoder moeten activeren. Als hij dezelfde gegevens gebruikt, zal hij zijn complete Netflix-profiel terugvinden.

Groetjes,
Antonella

Reageer