Na een reset heeft mijn decoder nieuwe firmware geïnstalleerd. De gebruikers interface is nu vernieuwd en meer grafisch. Dit heeft tot gevolg dat alles trager reageert, ik blijkbaar geen programma informatie in de toekomst meer kan raadplegen en er minder zenders op het programma overzicht staan zodat ik meer moet scrollen. Waarbij scrollen met de de knoppen om een tv kanaal hoger of lager te selecteren niet meer werkt zoals vroeger om per pagina te scrollen. Daarbij komt nog dat de informatie die de decoder op het schermt toont nu onnodig meer plaats inneemt.
Met de vorige software moest ik af en toe een reset uitvoeren omdat opnames wel eens misliepen. Wel dat gebeurt nu met de nieuwe software ook nog. Ik kan begrijpen dat er een software update uitgevoerd wordt maar dan had Proximus beter werk gemaakt van meer betrouwbaarheid in plaats van meer toeters en bellen.
Ik heb deze decoder gekocht, ja ik ben nog een van de gelukkige die niet eindeloos voor een gebrekkige decoder moet betalen, hij is dus mijn eigendom en door Proximus werkt hij nu slechter dan voorheen. Dat noem ik sabotage, ik wil mijn oude interface terug.
In de hoop op een constructieve reactie,
Chris Dries
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.