Het is bekend dat er voor nieuwe klanten vaak promoties zijn, zoals op dit moment 49,95€ (tv, tel en internet) + gratis installatie en activering.
Hoe zit het met bestaande klanten? Daarom volgende 2 algemene vragen:
1) Voor bestaande klanten: welke (realistische) promoties hadden jullie graag in de toekomst verkregen?
Alvast eentje om van wal te steken: 1 jaar gratis huur decoder (€ 8 x 12 mnd = € 96 op een jaar).
2) Aan de Proximus-medewerkers op dit forum: zijn jullie er mee bezig om ook bestaande klanten bij tijd een promotie toe te kennen? Is hier ruimte voor? Kunnen we binnen afzienbare tijd iets verwachten?
Alvast bedankt voor alle reacties.
Beantwoord
Proximus promoties bestaande klanten (wensen / mogelijkheden)
Beste antwoord door PeterVH
Er is maar 1 manier waarop een Proximus medewerker hier op kan antwoorden :-P
"Onze bestaande klanten zijn natuurlijk ook belangrijk voor ons! Daarom voegen we regelmatig diensten toe aan bestaande producten om de ervaring voor onze klanten te verbeteren. Zo kregen onze Proximus TV klanten er vorig jaar TV Replay bij en hebben we voor onze mobiele klanten HD voice gelanceerd. Langer geleden voegden we al gratis mobiele data toegevoegd aan vast internet, TV Overal gratis gemaakt (met internet volume) en Cloud opslag toegevoegd. Ook de mobiele abonnementen krijgen regelmatig een upgrade (meer data). Dit soort 'upgrades' blijven we doen. Daarnaast leggen we onze trouwe klanten extra in de watten via de Premium Club en organiseren we regelmatig leuke activiteiten voor onze klanten. Zo kan je op 1 april mee naar de Efteling of op 23/3 voordelig naar de cinema."
Maar dit hebben jullie natuurlijk al gehoord. En dat klinkt misschien afgezaagd. Maar ik kan jullie verzekeren dat er intern effectief nagedacht wordt over de balans tussen promoties voor nieuwe klanten en voordelen voor bestaande klanten en dat bvb. het gratis maken van TV Replay daar een voorbeeld van is.
Voor promoties op mobiele producten doen we ook al inspanning voor bestaande klanten, waar het mogelijk is. Lees er zeker de kleine lettertjes op na.
Bekijk origineel"Onze bestaande klanten zijn natuurlijk ook belangrijk voor ons! Daarom voegen we regelmatig diensten toe aan bestaande producten om de ervaring voor onze klanten te verbeteren. Zo kregen onze Proximus TV klanten er vorig jaar TV Replay bij en hebben we voor onze mobiele klanten HD voice gelanceerd. Langer geleden voegden we al gratis mobiele data toegevoegd aan vast internet, TV Overal gratis gemaakt (met internet volume) en Cloud opslag toegevoegd. Ook de mobiele abonnementen krijgen regelmatig een upgrade (meer data). Dit soort 'upgrades' blijven we doen. Daarnaast leggen we onze trouwe klanten extra in de watten via de Premium Club en organiseren we regelmatig leuke activiteiten voor onze klanten. Zo kan je op 1 april mee naar de Efteling of op 23/3 voordelig naar de cinema."
Maar dit hebben jullie natuurlijk al gehoord. En dat klinkt misschien afgezaagd. Maar ik kan jullie verzekeren dat er intern effectief nagedacht wordt over de balans tussen promoties voor nieuwe klanten en voordelen voor bestaande klanten en dat bvb. het gratis maken van TV Replay daar een voorbeeld van is.
Voor promoties op mobiele producten doen we ook al inspanning voor bestaande klanten, waar het mogelijk is. Lees er zeker de kleine lettertjes op na.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.