Hallo,
sinds 20/11 zijn onze 2 gsm nummers overgezet naar orange.
24/11 heb ik zoals het hoort een stopzetting aangevraagd bij proximus via de website van al onze overige producten.
wanneer ik vandaag proximus bel, omdat nog altijd alles actief staat in myproximus, blijkt men van niets te weten en staat alles nog actief...
de 2 gsm nummers staan nog op proximus, volgens proximus.
terwijl ik ondertussen al 3 weken bel met die nummer op een simkaart van orange(en dit ook voor de andere nummer van mijn vriendin)
ik heb ook een bevestiging gekregen van stopzetting van vaste lijn, internet etc..., nadat ik het opzegformulier had ingevuld.
dit is een zeer vreemde en zeer vervelende situatie.
men zegt dat ik orange moet contacteren over die nummer overdracht, maar daar kan men ook moeilijk geloven dat zoiets kan.
ik zou het bewijs(mijn email van bevestiging stopzetting) willen doormailen, maar kan nergens een email adres van proximus vinden.
men zegt ook dat ik naar een proximus winkel moet stappen, maar ik heb hier deze week geen tijd voor en wil eigenlijk dit dit zo snel mogelijk en correct stopgezet zal worden.
dat wil zeggen stopzetten van de gsm nummers op 20/11 en stopzetten van alle overige producten op 24/11
zijn er nog mensen die al gelijkaardige problemen hebben gehad?
na 3x bellen naar de klantendienst gaan met nu een 'case' aanmaken en mij contacteren, maar heel veel verwacht ik hier niet van....
ik kan eigenlijk niet geloven dat dit allemaal kan...
Beantwoord
Proximus opgezegd en nummers al weken overgedragen naar andere provider, maar bij Proximus staat alles nog actief en zal ik vermoedelijk ook nog facturen krijgen
Beste antwoord door JanDe
Nagekeken, Geert, en alles komt in orde. Er zit gewoon wat vertraging in het orde op zich, maar dat is een administratieve kwestie. Groeten. Jan
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.