Hallo,
sinds 20/11 zijn onze 2 gsm nummers overgezet naar orange.
24/11 heb ik zoals het hoort een stopzetting aangevraagd bij proximus via de website van al onze overige producten.
wanneer ik vandaag proximus bel, omdat nog altijd alles actief staat in myproximus, blijkt men van niets te weten en staat alles nog actief...
de 2 gsm nummers staan nog op proximus, volgens proximus.
terwijl ik ondertussen al 3 weken bel met die nummer op een simkaart van orange(en dit ook voor de andere nummer van mijn vriendin)
ik heb ook een bevestiging gekregen van stopzetting van vaste lijn, internet etc..., nadat ik het opzegformulier had ingevuld.
dit is een zeer vreemde en zeer vervelende situatie.
men zegt dat ik orange moet contacteren over die nummer overdracht, maar daar kan men ook moeilijk geloven dat zoiets kan.
ik zou het bewijs(mijn email van bevestiging stopzetting) willen doormailen, maar kan nergens een email adres van proximus vinden.
men zegt ook dat ik naar een proximus winkel moet stappen, maar ik heb hier deze week geen tijd voor en wil eigenlijk dit dit zo snel mogelijk en correct stopgezet zal worden.
dat wil zeggen stopzetten van de gsm nummers op 20/11 en stopzetten van alle overige producten op 24/11
zijn er nog mensen die al gelijkaardige problemen hebben gehad?
na 3x bellen naar de klantendienst gaan met nu een 'case' aanmaken en mij contacteren, maar heel veel verwacht ik hier niet van....
ik kan eigenlijk niet geloven dat dit allemaal kan...
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
hier net hetzelfde. Had Tuttimus, ben 10/11/2017 overgeschakeld naar Familus en mijn 3 GSMnrs overgezet naar Orange.
Slechts 1 van de 3 GSM nrs verdween uit 'Mijn producten' , de andere 2 heb ik dan uiteindelijk manueel opgezegd (1/12/2017) (na over en weer bellen met orange en proximus) via een proximus pagina maar ze zijn nog steeds niet verdwenen uit MyProximus en mijn abonnement is nog steeds 'Tuttimus' !?
Ik geef hen nog enkele dagen.
Groeten,
Geert
hier net hetzelfde. Had Tuttimus, ben 10/11/2017 overgeschakeld naar Familus en mijn 3 GSMnrs overgezet naar Orange.
Slechts 1 van de 3 GSM nrs verdween uit 'Mijn producten' , de andere 2 heb ik dan uiteindelijk manueel opgezegd (1/12/2017) (na over en weer bellen met orange en proximus) via een proximus pagina maar ze zijn nog steeds niet verdwenen uit MyProximus en mijn abonnement is nog steeds 'Tuttimus' !?
Ik geef hen nog enkele dagen.
Groeten,
Geert
Ter info:
Het is aan uw nieuwe operator (Orange) om betrokken nummeroverdracht op een 100% correcte wijze te regelen
http://www.bipt.be/nl/consumenten/faq/48-kunt-u-uw-nummer-behouden
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/een-provider-kiezen/van-operator-veranderen-en-uw-nummer-houden
http://www.bipt.be/nl/consumenten/faq/23-hoe-verloopt-de-overdracht-van-de-ene-naar-de-andere-provider
Via www.crdc.be kunt u nagaan aan welke operator op dit ogenblik uw nummer "officiëel" toegewezen is
Voor de diensten die niet overdragen of stopgezet worden dient u Px te contacteren; Px dient hieraan binnen de wettelijke/contractuele termijnen een passend gevolg te geven
Vermits u over een schriftelijk bevestiging beschikt dient u zich in principe hieromtrent geen zorgen te maken
U kunt eventueel contact opnemen met Px op bv. volgende wijze (mocht er geen reactie komen op dit publieke forum)
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
ik ken mijn nr - ik heb een vraag over mijn factuur - andere vraag - e-mail ons (helemaal onderaan webpagina) &tekst invullen
Het is aan uw nieuwe operator (Orange) om betrokken nummeroverdracht op een 100% correcte wijze te regelen
http://www.bipt.be/nl/consumenten/faq/48-kunt-u-uw-nummer-behouden
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/een-provider-kiezen/van-operator-veranderen-en-uw-nummer-houden
http://www.bipt.be/nl/consumenten/faq/23-hoe-verloopt-de-overdracht-van-de-ene-naar-de-andere-provider
Via www.crdc.be kunt u nagaan aan welke operator op dit ogenblik uw nummer "officiëel" toegewezen is
Voor de diensten die niet overdragen of stopgezet worden dient u Px te contacteren; Px dient hieraan binnen de wettelijke/contractuele termijnen een passend gevolg te geven
Vermits u over een schriftelijk bevestiging beschikt dient u zich in principe hieromtrent geen zorgen te maken
U kunt eventueel contact opnemen met Px op bv. volgende wijze (mocht er geen reactie komen op dit publieke forum)
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
ik ken mijn nr - ik heb een vraag over mijn factuur - andere vraag - e-mail ons (helemaal onderaan webpagina) &tekst invullen
Hallo M_016,
bedankt voor je reactie. Beide nummers staan op Orange (gecheckt via crdc.be) , kan ook niet anders aangezien er al enkele weken mee gebeld wordt en ik ze alle 3 (waarom ging die 1e GSMnr wel goed?) zie in de Orange klantenzone.
Ik heb de 2 nrs die nog worden getoond in MyProximus opgezegd op 1/12 via de px opzegpagina.
Ze hebben dus (max.) 1 week de tijd om het in orde te brengen.
Wordt vervolgd.
Groeten,
Geert
bedankt voor je reactie. Beide nummers staan op Orange (gecheckt via crdc.be) , kan ook niet anders aangezien er al enkele weken mee gebeld wordt en ik ze alle 3 (waarom ging die 1e GSMnr wel goed?) zie in de Orange klantenzone.
Ik heb de 2 nrs die nog worden getoond in MyProximus opgezegd op 1/12 via de px opzegpagina.
Ze hebben dus (max.) 1 week de tijd om het in orde te brengen.
Wordt vervolgd.
Groeten,
Geert
Hallo David,
Kan je ons in een privébericht jouw klantenrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Groetjes,
Aziz
Kan je ons in een privébericht jouw klantenrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Groetjes,
Aziz
bedankt voor de tip M_016
nummers zitten beide op Orange volgens de website die je aan geeft.
heb ondertussen al 4x gebeld met proximus.
er zou ook reeds een nieuwe factuur zijn aangemaakt, die gisteren dan toch is geannuleerd
mijn case heeft ook een hoge prioriteit gekregen, meer kon men niet doen via de telefoon
mvg,
Davy
nummers zitten beide op Orange volgens de website die je aan geeft.
heb ondertussen al 4x gebeld met proximus.
er zou ook reeds een nieuwe factuur zijn aangemaakt, die gisteren dan toch is geannuleerd
mijn case heeft ook een hoge prioriteit gekregen, meer kon men niet doen via de telefoon
mvg,
Davy
Net een factuur gekregen voor 1 tot 31 december...
Man toch...
Man toch...
update.
Zaterdag naar Proximus center in Mechelen geweest. Gans verhaal gedaan.
De 2 nummers stonden nog in het systeem. De Px medewerker heeft ze verwijderd en zei dat het de volgende dag ok ging zijn.
Vandaag nog eens MyProximus gecheckt en mijn pakket staat nog steeds op Tuttimus en de 2 GSM nummers staan er nog steeds bij !?
Ik ga nog 1x terug en als het dan niet in orde komt zijn ze bij Px een klant kwijt. (als het hen al iets kan schelen)
Zaterdag naar Proximus center in Mechelen geweest. Gans verhaal gedaan.
De 2 nummers stonden nog in het systeem. De Px medewerker heeft ze verwijderd en zei dat het de volgende dag ok ging zijn.
Vandaag nog eens MyProximus gecheckt en mijn pakket staat nog steeds op Tuttimus en de 2 GSM nummers staan er nog steeds bij !?
Ik ga nog 1x terug en als het dan niet in orde komt zijn ze bij Px een klant kwijt. (als het hen al iets kan schelen)
Nagekeken, Geert, en alles komt in orde. Er zit gewoon wat vertraging in het orde op zich, maar dat is een administratieve kwestie. Groeten. Jan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.