Op woensdag 22 maart heb ik op telefoonnummer 080022800 de slechte ( niet-)werking van mijn decoder gemeld. Na nog een viertal contacten werd mij beloofd dat een decoder zou bezorgd worden binnen de 48 uur. Op zaterdag 25 maart nam ik opnieuw contact op en men beweerde dat de decoder werd aangeboden, doch gezien ik niet thuis was deze op een adres ( kiala - depot ??) werd afgeleverd.
Na telefonisch contact met dit depot werd mij gezegd dat er niets was afgeleverd. Na nog maar eens contact met dienst 08822800 en op mijn herhaalde vraag werd ik doorverbonden met de dienst magazijn ( depot ?) werd mij verzekerd dat wegens een misverstand de zending van een decoder niet was gebeurd en dat men er een zeer dringend zou opsturen.
Vandaag maandag 27 maart om 23 uur ben ik nog steeds wachtende!!!!!!!!!!!!!
Is dit nu de nieuwe - goede en zorgvuldige service van Proximus?
Betalen op tijd of afsluiten lijn -- niet leveren van nodige service = toch betalen of afsluiten.
ik vermoed dat ik best zou overstappen naar een andere leverancier om eindelijk TV te kunnen bekijken.
Beantwoord
Proximus komt zijn beloften niet na. Decoder wordt maar niet geleverd
Beste antwoord door AndyM
Hey JoseW, volgens de UPS tracking site, is je decoder vandaag toegekomen :
Vrijdag, 07/07/2017 op 12:35Afgeleverd op: Vrijdag, 07/07/2017 op 12:35 Pakket moet afgehaald worden voor: Vrijdag, 21/07/2017 Locatie winkel:
COMPUTER STORE
26 STATIONSSTRAAT
TESTELT, 3272 BE Mvg, AndyM
Bekijk origineelVrijdag, 07/07/2017 op 12:35Afgeleverd op: Vrijdag, 07/07/2017 op 12:35 Pakket moet afgehaald worden voor: Vrijdag, 21/07/2017 Locatie winkel:
COMPUTER STORE
26 STATIONSSTRAAT
TESTELT, 3272 BE Mvg, AndyM
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.