Proximus Klantendienst

  • 8 February 2017
  • 3 reacties
  • 525 Bekeken

Na vele pogingen om het een en ander opgelost te krijgen geen My proxymus in te stellen ?? geen mail via proxymus in te stellen Zou aan mijn mail progamma liggen Facturen niet per gmail account binnen krijgen resultaat div herinerings kosten gehad zelfs afgesloten Klanten dienst die er spontaan de verbinding verbreekt tijdens het gesprek Nu na div chagrijnige avonden :@:@ toch maar besloten om weer over te stappen naar Telenet :D:D

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

Indien je (via een privébericht) je klantgegevens doorstuurt, kijk ik dit graag voor je na.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella
Beste Antonella heb diverse pogingen genomen om het geregeld te krijgen Maar steeds geen medewerking vanuit de Zogenaamde Help desk

Weet zo niet meer hoe ik mijn klachten serieus kan laten blijken

gegroet
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

Zonder klantgegevens kan ik helaas niet verder...

Groetjes,

Antonella

Reageer