Proximus GoForMusic

  • 9 January 2014
  • 3 reacties
  • 403 Bekeken


Geachte Proximus - Eva in dit geval 🙂,


Ik wil hier even mijn beklag komen doen over jullie de site http://www.proximusgoformusic.be" target="_blank!

Ik wilde zaterdag tickets bestellen voor Chvrches in Trix, en wordt dus via hun site doorgestuurd naar de GoForMusic site van jullie (Proximus). Ik vertel er even bij dat ik web designer ben, en het internet voor mij dus niet echt veel geheimen meer heeft - ik gebruik Firefox als browser. Ik kom dus op de site terecht, waar ik mij moet inloggen. Geen probleem, ik heb mijn gegevens nog van Pukkelpop. Ik typ mijn gegevens in, en krijg net hetzelfde scherm weer: login en paswoord leeg, en nergens enige melding dat ik ben ingelogd. Ik was zeker van mijn gegevens, maar na enkele keren toch maar klikken op 'Paswoord vergeten'. Blijkt dat ik alles correct ingeef, maar de site niet echt deftig draait in FF. Dat heb ik per ongeluk ontdekt doordat ik naar de pagina ging van het optreden van Chvrches en ik linksboven ineens een User Menu zie staan met mijn gegevens...


Alles dus in orde, ik kan mijn tickets bestellen. Ik wil mijn profiel even bekijken (bekijken gaat dan wel niet, het is direct wijzigen) en ik krijg een PHP fout en een time out). Ik kan me niet afmelden, dus ik zit in de problemen. Andere browser open, profiel wijzigen en wat zie ik staan: Ik heb recht op het Club/Generation Advantage. Feest!!! Na wat (toch wel een goed half uur) zoeken naar de code dacht ik dat 'CHV' sturen naar 3060 (Aan € 0,5 per verzonden/verstuurde SMS, maar € 5 korting (per ticket hoop ik dan, dat staat nergens duidelijk vermeld) is het waard.) genoeg ging zijn.

Niet dus; SMS terug: Uw SMS is ongeldig, U moet het aantal tickets vermelden. OK, 'CHV 2' dan - maar dat zou de gewone code voor SMS ticketing zijn, en dus niet de code die een kortingcode oplevert. Swat: proberen maar. Resultaat: 'SMS ticketing is niet geactiveerd. Surf naar...'. OK, dan doen we dat maar. SMS ticketing geactiveerd (weer door een SMS van € 0,5 te sturen, en er 1 voor hetzelfde bedrag terug te krijgen...). Nu denk ik: 'Alles zal wel in orde zijn, en ik heb nog altijd recht een (iets kleinere) korting.

En nu komt het meest schrijnende van heel het verhaal: ik SMS dus terug 'CHV 2' naar 3060. Krijg SMS terug: 'Er is een probleem met uw aanvraag. Probeer later opnieuw.' Chvrches hebben in oktober de AB uitverkocht, dus ik wilde niet te lang wachten om tickets te bestellen. Ik dus nog 2 maal geprobeerd via SMS, met hetzelfde resultaat. Om uiteindelijk op de gewone manier een ticket - zonder korting dus - te bestellen omdat ik niet kon wachten uit schrik dat het uitverkocht zou zijn.




Vandaag even gaan kijken op mijn online factuur; Er is voor heel dat verhaal € 6.38 aangerekend, terwijl het jullie service was die platlag. De SMS om de boel te activeren, en een 2de met de code voor de korting zouden normaal gezien alles moeten zijn dat aangerekend zou mogen worden, want ik kan ergens in mijn achterhoofd begrijpen dat jullie ook wat willen verdienen op de korting (alhoewel...), maar dat de SMS'en waarin staat dat jullie service niet werkt aanrekenen vind ik er redelijk over...



En ook zou ik graag willen weten waarom vroeger, bij Pukkelpop, je de korting automatisch kreeg als Proximus klant, en dat dat nu plots zo omslachtig (en eigenlijk niet) werkt...



Hopelijk kunnen we tot een overeenkomst komen. Of maken jullie de site iets deftiger, en zorgen jullie ervoor dat de ticketservice beter (en MET korting :)) werkt, dan wil ik zelfs nog overwegen dat jullie dat bedrag mogen houden knipoog.



Mijn gegevens geef ik wel via PM als ik een bericht krijg.

3 reacties

Beste, 
Bij deze wil ik u vragen om uw opmerkingen via info@proximusgoformusic.be

naar onze collega's van ProximusGoForMusic door te geven zodat zij het nodige voor u kunnen doen. Eva
Beste,
Is het mogelijk om mij uw klantgegevens te bezorgen?
Mvg Eva
Beste Scion,
Ik heb uw gegevens ontvangen.
Ik vraag het na en laat u nog iets weten.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer