Proximus Generation - Amper Netwerk

  • 23 January 2014
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken


Ik ben nu +- 12 jaar klant bij Proximus, maar de laatste tijd merk ik op dat mijn netwerk enorm naar beneden is gegaan.


Thuis kan ik bijvoorbeeld niet meer bellen.


Ook mijn 3g-verbinding laat te wensen over. Op plaatsen waar ik vroeger 3G netwerk had, heb ik nu nog amper Edge..


Is hier een verklaring voor?





Toestel: iPhone 5

3 reacties

Beste, kan u even testen door de simkaart in een ander toestel te zetten? Het kan aan de iphone liggen. Mvg, Eva.
 Het probleem doet zich ook met een ander toestel voor.

Personen die bij mij langskomen (proximus klant) hebben hetzelfde probleem.
Beste,
Kan u mij via een privé bericht uw klantgegevens bezorgen? Aan de hand van deze gegevens kan ik dit laten nakijken door onze bevoegde dienst.
Mvg Eva

Reageer