Proximus Fon - "remember me" werkt niet?

  • 16 February 2016
  • 5 reacties
  • 350 Bekeken

Ik wil buitenshuis het "PROXIMUS_FON" wi-fi netwerk gebruiken, maar lijk mij altijd opnieuw te moeten aanmelden. De "remember me" functie ("wachtwoord onthouden" / "se souvenir de moi") lijkt gewoon niet te werken op een Mac (OS X El Capitan, 10.11.3).
Heeft iemand hiervoor een oplossing, zodat ik niet telkens opnieuw mijn login & wachtwoord moet intypen?

Alvast dank.

Peter

5 reacties

Met de app MyProximus / smart wifi kan je dit
Reputatie 2
Badge
op Mac OS werkt dit ook niet bij mij
Reputatie 7
Badge +4
Peter,

Wil je verbinding maken met 'Proximus_fon' via een vaste pc of mobiel toestel ?
Indien je dit via vaste pc doet heb je al eens de test gedaan met een andere browser ?
Beste SamuelD, zoals aangeduid betreft dit de verbinding op een Mac - een vaste PC dus. De test moet niet via een andere browser gebeuren, aangezien er op Mac OS een aparte applicatie daarvoor dient - de "Captive Network Assistant".
Zelfs wanneer de Captive Network Assistant uitgeschakeld wordt en dus de verbinding via een browser gebeurt, dient men altijd opnieuw in te loggen en geldt "remember me" niet, ongeacht de browser (heb met Safari, Chrome en Firefox geprobeerd).
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het doorgegeven aan de betrokken dienst, van zodra ik iets meer weet laat ik het hier weten.

Reageer