proximus email

  • 16 July 2012
  • 25 reacties
  • 1737 Bekeken

Het is nog maar eens zover ... kan mijn email weer niet lezen. Kan inloggen en wanneer ik kies voor mijn emails lezen, krijg ik het volgende scherm :

  • http://www.spamsquad.be/nl/home.html" target="_blank
  • http://www.ecops.be/webforms/Default.aspx?Lang=NL" target="_blank
  • http://www.stopchildporno.be/" target="_blank
  • http://www.stopchildporno.be/" target="_blank | Bekijk nu de http://ms.skynet.be/childfocus/netalert_nl.html" target="_blank TV-Spot Skynet.be

    [/list] Graag zo snel mogelijk een oplossing aub.


    Met vriendelijke groeten,

    Kristel



25 reacties

best een privé bericht sturen naar EVA van BGC

Een privé bericht naar Eva van BGC http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" target="_blank sturen door http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" target="_blank
en zoveel mogelijk klantgegevens (naam, klantnr.,
tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.
Bedankt ... ik dacht eigenlijk, dat ik dat al had gedaan op deze manier.

Heb het nu alsnog gedaan. Hopelijk komt er snel een oplossing. Die proximusmail werkt meer niet dan wel.
Ik heb eens geprobeerd, bij mij werkt het goed, ik gebruik het via mijn e-mail client "Windows Live Mail"

groetjes, Elsa
kan ook mijn e-mails niet raadplegen op proximus.be e-mailadres sinds zondagnamiddag.

heb contact opgenomen met klantendienst -> komt in orde zeggen ze -> maar wanneer ?

Kan 1 dag later nog steeds mijn e-mails niet nakijken
Inderdaad ook bij mij sinds gisteren. Ik weet niet hoe het bij jou is, maar het is constant wel iets ...

Ben nu aan het overschakelen op gmail, want dit is echt niet meer te doen.

Heb deze keer eens niet gebeld, want je moet een eeuwigheid wachten en uiteindelijk kunnen ze je toch niet helpen ...

Reputatie 7
Badge +1
Jullie moeten in dat scherm op "skynet" klikken, dan gaat de website open en kan je kiezen voor E-mail en daar inloggen op je mailaccount. Ik krijg nl. ook dat scherm, maar kan zo toch doorgaan.
Nee hoor, dat gaat niet ... al lang geprobeerd. Toch bedankt
Reputatie 7
Badge +1
Tja, bij mij gaat het dus wél. Dan weet ik het ook niet meer. Probeer anders je proximus account in een mailclient zoals Windows Live Mail of Mozilla Thunderbird te configureren. Als je niet weet hoe het moet, wil ik het je wel uitleggen
Beste Kristel,


Ik heb ook geen toegang meer op de Proximus e-mail.

Ik heb dit in de late namiddag gemeld. Men was toen nog niet op de hoogte van andere klachten rond dit probleem.

Je zal best telefonisch contact opnemen met de klantendienst.

Ik vrees dat de berichten op dit forum niet zo goed opgevolgd worden.


Met vriendelijke groeten,


Claude
nu al sinds zondag geen mogelijkheid om e-mails na te kijken.

meermaals contact opgenomen met klantendienst, steeds zelfde antwoord, geduld meneer het komt in orde. Ja dat zal wel, maar wanneer ?
En vanmorgen nog altijd niets ...

Het is echt ongelofelijk !
Er is maar 1 oplossing.

Iedereen belt naar hun klantendienst tot het is opgelost.

Ga dat nu opnieuw doen.
Heb het net gedaan !
en wat is hun antwoord hierop ?
Het antwoord was terug " we zijn er mee bezig".

Op de vraag wanneer het ging opgelost zijn was het antwoord " weet ik niet meneer"
Ja natuurllijk de operators zelf zullen er zelf niet veel kunnen aan doen maar het voornaamste is dat de bevoegde dienst het weet en er zich mee bezeig houdt.

Hopelijk komt het weldra in orde,

Elsa
Heb al eerder problemen gehad met proximus mail en het duurt altijd zo lang ....

Van klantenservice hebben ze nog niet gehoord blijkbaar ! Maar het is wel heel vervelend ...
Verlof van de bevoegde dienst is blijkbaar nog niet gedaan.

Het zal voor vandaag weer niet meer zijn. Ik raad iedereen aan om de klantendienst te bellen en het probleem te melden.
Sinds gisterenavond werkt het weer, maar echt soepel loopt het niet.

Je moet nu weer extra inloggen om je mail te zien ... hopeloos is het.

Ga nu echt alles overzetten naar gmail.

nog steeds geen toegang tot mijn proximus e-mailadres

hopelijk worden de bevoegde diensten vandaag wakker volgens mij moeten ze nu voldoende uitgerust zijn

om dit probleem dat aansleept sinds vorige zaterdag, op te lossen
Nogmaals contact opgenomen met helpdesk. Vriendelijke jongen aan de lijn en behulpzaam.

Moest wel het hele verhaal opnieuw doen en allerlei testen.

Kwam op het einde tot de conclusie dat er inderdaad een probleem was en hij ging het melden. Ongeloofelijk voor een communicatie bedrijf.

Ze comminiceren blijkbaar niet onderling.

Iedereen doet maar wat en zegt maar wat en ondertussen kan ik nog steeds mijn e-mails niet checken!
Het is niet te geloven, maar ik kan opnieuw mijn email niet consulteren !!!

Na het inloggen en emails lezen komt er nu een melding dat de pagina niet beschikbaar is ....

Waar zijn die daar in godsnaam mee bezig ????
De oplossing zal weer niet voor vandaag zijn.

Ben benieuwd voor morgen.Ik vraag me af wat ze daar een ganse dag doen?

De problemen van hun klanten oplossen in elk geval niet.
het werkt terug

joepie
ik weet niet of het bij jullie dan alleen niet werkt via de site zelf want bij werkt het in ieder geval altijd (tot nu toe toch) via de mail-client op mijn laptop?

Reageer