Skip to main content
Ik ben vlak voor ik een paar maand naar het buitenland vertrok naar Pay&Go overgestapt en kan nu buiten België blijkbaar niet op het lokale netwerk.

Als ik via de site of MyProximus support wil contacteren bieden ze me wel een gratis nummer om vanaf mijn Proximussimkaart te bellen, maar ik kan hier dus niet op het netwerk!

Ik vind geen chat of onlineformulier om hen te contacteren... Heeft iemand een emailadres vd support/klantendienst?



Bedankt!
Eltho,

Een rechtstreeks emailadres kan ik u niet geven, het is de bedoeling dat je de flow volgt van onze vernieuwde contactpagina:

http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contact.html



Desgevallend kun je ook een privébericht sturen, hetzij via Facebook, hetzij via Twitter, hetzij hier op het Forum op volgende link.

Mvg,
Dag Wim,

Bedankt voor je antwoord. Had de flow al een paar keer gevolgd, maar kom steeds uit op een telefonisch contact. Wat dus niet lukt.

Heb een privébericht gestuurd via je forumlink.

Merci!

Reageer