Vraag

Proximus Cloud op iMac

  • 20 August 2016
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Beste,

Ik trachtte Proximus Cloud te installeren op mijn iMac. Alles goed gedownload en de app gesleept in de Applications folder. Dan getracht op te starten maar krijg telkens de melding dat 'Cloud' niet kan geopend worden.
Op mijn iPad en op mijn Mac Portable werkt alles perfect.
Heb al alles geprobeerd. Ook de Helpdesk van Proximus gebeld en daar krijg ik mooi het antwoord dat voor Cloud geen ondersteuning gegeven wordt en ik maar naar de help pagina's moet kijken wat ik uiteraard al menig maal gedaan heb maar die geven geen oplossing.
Heeft iemand hetzelfde probleem en heb je het kunnen oplossen?

Dank,
Paul

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Dag Paul_01,

Kan je, via privé bericht, je logingegevens eens doorsturen?

Ik zal dit even laten nakijken.
Mvg,

AndyM

Het Proximus-team
Reputatie 2
Badge
Op mijn Mac die Proximus cloud weer weg. Ik vond Px cloud niet echt intuïtief in gebruik. Zou "geen ondersteuning" niet de eerste stap naar het einde van Px cloud zijn? Er zijn zoveel alternatieven die beter geïntegreerd zijn.
Denke je dat dat de reden is, als je een tweede keer belt wordt er dan mss wel opeens ondersteuning gegeven !
Trouwens dan zou AndyM dit kunnen direct geantwoord hebben ook dat er geen ondersteuning op gegeven wordt.
Alternatieven zijn er voor alles ook bv voor proximus e-mail dus ik weet niet of je dat er echt moet achter gaan zoeken?
Maar zeg nooit nooit zeggen ze dan 😉

Reageer