Beantwoord

Proximus Cloud foto's verwijderen

  • 29 May 2017
  • 5 reacties
  • 300 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties
Beste,
Ik slaag er niet in om foto's uit de proximuscloud te verwijderen. Ik kan foto's selecteren en individueel aanduiden dat ik die wil verwijderen, maar als ik de optie selecteer om naar de prullenmand te verplaatsen, gebeurt er niets, enkel annuleren staat onderlijnd.
Dank bij voorbaat,
Mvg
icon

Beste antwoord door RobrechtB 29 May 2017, 13:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Is dit via de app of website dat je probeert ?

Ik heb het hier even getest en als ik onder Photos ga en daar wat aan duid kan ik op More drukken en delete doen. Move to trash can in en blauwe knop. en dan kan ik in trash empty trash doen.

Hier lijkt het in ieder geval te werken.
Dank voor uw bericht.
Ik werk via de website, daar lukt het niet om foto's te verwijderen, wel via app. Dus naargelang app of website ander bestand met foto's. Begrijp niet waarom het niet lukt via website, foto's blijven daar kennelijk staan, niet mogelijk om te verwijderen.
Dank bij voorbaat,
Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Heb je al eens geprobeerd op een andere browser of de cookies en internet bestanden verwijderd van je browser ?
Beste,
Inmiddels history verwijderd, maar nog steeds niet mogelijk foto's te verwijderen. Geprobeerd om via andere pc, lukte wel, misschien ligt het wel aan internet browser, lukte wel met edge op andere pc, niet met internet explorer. Kan het hieraan liggen? Mogelijks niet ondersteund door internet explorer?
Dank,
Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Het is mogelijk dat internet explorer inderdaad het probleem vormt. Ik heb het zelf via google chrome gedaan en dit was geen probleem

Reageer