Proximus Cloud

  • 24 March 2017
  • 4 reacties
  • 173 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo, onlangs zag ik dat de Proximus Cloud waarschijnlijk een update kreeg. Momenteel is deze bijna niet meer te gebruiken, vb: kan maar één foto per foto selecteren, hoe een gans album delen zoals vroeger? nu moet foto per foto aangeklikt worden!!!!! Graag een update waar men terug een pak foto's kan selecteren en toevoegen aan album of delen. Momenteel gebruik ik deze Cloud niet meer (er zijn genoeg andere die wel bruikbaar zijn). Ik dacht dat bij iedere update er een verbetering zou zijn maar blijkbaar niet bij Proximus, spijtig want is anders een nuttige tool om "full version" foto's te delen met vrienden en familie :-(
Hoop dat dit in de nabije toekomst terug aangepast word via eventueel een update.
M.v.g.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Normaal kan je nog steeds een hele map delen. Je moet dan gewoon op de 3 bolletjes klikken en dan share by public link doen, of add to group space.

Mvg,

Kim
pheelievdd,

Je kan ze toch selecteren door iedere keer op het vinkje te klikken (in de rechter bovenhoek van de foto) vearnderd van kleur grijs > turcoise en deselecteren (kleurt terug grijs) door terug op het vinkje te klikken
Reputatie 1
Badge
@Martin, weet ik maar vroeger kon je alles selecteren in één bewerking en verplaatsen naar een map of fotoalbum. Nu moet je foto per foto selecteren, als je er zo een 400 a 500 moet doen ben je een eindje bezig!!!! Vroeger selecteerde ik de eerste en de laatste (met de shift toets ingedrukt) foto en verplaatste of deelde zo een pak foto's met vrienden en familie. Maar geen probleem er is nog altijd Dropbox, OneDrive, Mega, etc... die gemakkelijker werken ;-)

@KimB, thanks heb het nu ook gezien 😉
Inderdaad, er zijn alternatieven genoeg 😉 ik gebruik eigenlijk Prox Cloud ook maar zelden.
Langs de andere kant moet toch niet zo moeilijk zijn om deze shift selectie terug in te voeren.

Reageer