Wanneer ik mij wil aanmelden op proximus auto fonderdelen wordt er naar mijn identiteit gevraagd ik weet niet wat er daar mee bedoeld wordt
Bladzijde 1 / 1
is dit via een smartphone dat je wilt inloggen dan gebeurt dit via de simkaart
Ja ik probeer in te loggen via een smartphone maar krijg de vraag naar identiteit
heb je met deze smartphone al verbinding gemaakt op 2G/3G/4G netwerk (identificatie van je simkaart)
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect_apps/particulieren/support/applicaties-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/hoe-surfen-op-een-wifi-hotspot.html
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect_apps/particulieren/support/applicaties-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/hoe-surfen-op-een-wifi-hotspot.html
Ja via 4G netwerk
als het niet lukt stuur dan eens zzn privébericht met je gegevens
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect_apps/particulieren/support/applicaties-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/hoe-surfen-op-een-wifi-hotspot.html
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect_apps/particulieren/support/applicaties-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/hoe-surfen-op-een-wifi-hotspot.html
Oké bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.