Beantwoord

Proximus 11 Play Offs

  • 19 March 2016
  • 6 reacties
  • 463 Bekeken

Badge
Kan ik mij abonneren op Proximus11 enkel voor de play offs (april en mei 16)? Komt er van Proximus uit geen actie of promotie voor het voetbal Play Offs?

mvg,denis
icon

Beste antwoord door Marleen 19 March 2016, 09:31

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Er is niets wat u belet om een abonnement te nemen voor Proximus 11 voor de Play Offs 1, 2 en 3 ( nog 58 matchen): U kunt dit het snelst activeren (deactiveren) via

MyProximus = Mijn Producten = Proximus TV = Voetbal & Op Aanvraag = Beschikbaar = Proximus 11= Bestellen (9,95€/maand)

of ook via de klantendienst 080022800.

Volgens de klantendienst is de eerste maand trouwens gratis.

Normaal wordt die optie dan binnen de 48u geactiveerd.
.
Badge
Bedankt voor de snelle respons Marleen

gr,denis
Reputatie 7
Badge +6
Graag gedaan. Veel kijkplezier.
Wat is de makkelijkste manier om zo'n abonnement van Proximus 11 dan achteraf stop te zetten? Dient er een opzeg in acht genomen te worden? Zijn al deze wedstrijden trouwens in HD?
Reputatie 7
Badge +6
Je kan dat stopzetten of deactiveren via MyProximus of via de klantendienst. Daar is voor zover ik weet geen opzegperiode.
Een aantal kanalen zijn in HD (601-603), de andere niet ( Vlaanderen Proximus 11 nl).

EDIT: VOLGENS DE KLANTENDIENST WAS DE EERSTE MAAND GRATIS, MAAR VOLGENS DE SITE IS ALLEEN ALL FOOT
(14,95€/maand) DE EERSTE MAAND GRATIS.
zie:
www.proximus.be/nl/id_cr_foot/particulieren/producten/televisie/gebeten-door-voetbal.html

Wie heeft nu gelijk? Morgen toch nog even verifiëren.
Reputatie 6
Badge +3
Opzeggen kun je in principe via MyProximus doen

Reageer