Gisteren de optie all foot geactiveerd voor de titelmatch tussen Brugge - Anderlecht deze middag.
Gisteren kon ik 5min na activering al voetbal kijken op zenders 600-...
Vandaag kan ik geen enkele proximus 11 zender bekijken. Decoder springt onmiddellijk van pg600 nr pg 650 en vandaar nr de radiozenders.
Graag tzgen deze middag on orde aub !!
Bladzijde 1 / 1
ik heb 10 minuten geleden geactiveerd en ik heb mijn decoder even van de netstroom gehaald, 5 seconden en dan terug ingestoken en dit heeft het direct in orde gebracht
Werkt hier niet.
Zelfs al factory reset geprobeerd.
Geen resultaat.
Enkel zender 600 / 650 / 700 en 750. Geen prox11
Zelfs al factory reset geprobeerd.
Geen resultaat.
Enkel zender 600 / 650 / 700 en 750. Geen prox11
Staat die allfoot actief als je op Myproximus gaat kijken
Gisteren wel.
Deze middag niet meer.
Vandaag via de decoder "tv op aanvraag" "voetbal" nogmaals geactiveerd. Na 5min werktte alles opeens terug. Dus heb maar 5min van de titelwedstrijd gemist.
Via deze weg wel nergens de vermelding te zien gekregen, dat de 1e maand gratis is.
Deze middag niet meer.
Vandaag via de decoder "tv op aanvraag" "voetbal" nogmaals geactiveerd. Na 5min werktte alles opeens terug. Dus heb maar 5min van de titelwedstrijd gemist.
Via deze weg wel nergens de vermelding te zien gekregen, dat de 1e maand gratis is.
Kijk hier eens:
www.proximus.be/nl/id_cr_foot/particulieren/producten/televisie/gebeten-door-voetbal.html
Daar staat toch All foot €14,95/maand: eerste maand gratis. Bij Proximus 11+ en 11, beide €9,95 staat dat niet.
www.proximus.be/nl/id_cr_foot/particulieren/producten/televisie/gebeten-door-voetbal.html
Daar staat toch All foot €14,95/maand: eerste maand gratis. Bij Proximus 11+ en 11, beide €9,95 staat dat niet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.