ProSieben, Sat.1 en Proximus 5 verdwijnen weldra op Proximus TV


Wat lees ik nu het is niet waar he dat deze zenders terug verdwijnen zet ze in een betaal programma dan. Ik lees het juist hier.


https://digitaletv.wordpress.com/2015/03/10/prosieben-sat-1-en-proximus-5-verdwijnen-weldra-op-proximus-tv/#comment-10246



13 reacties

Op mijn factuur stond dat Prosieben en SAT1 verdwijnen op 13/05/2015


ook stoppen ze met uitzenden van basket en de zenders Proximus5 op 30/06/2015

en dat je om die reden op elk moment je abonnement kunt stopzetten zonder bijkomende kosten
Welke zenders krijgen we in de plaats als ik dan vragen mag ?
Je mag dat vragen, maar ik zal je het antwoord schuldig blijven, want dit stond spijtig genoeg niet op de factuur !


Daarvoor stel je best eens de vraag aan iemand van Proximus zelf door bv. een privé bericht

aan 'Onze medewerkers' te sturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Reputatie 2
Badge
Ik wist niet eens dat er een zender Proximus5 was.


In plaats van 'opvulling' zou ik liever meer zenders in HD willen en ooit hoop ik op meer dan stereo geluid.
Muziek zit ergens anders.smiley
@RolandT,


Ze hebben nochtans al andere encoders gezet maar ik merk niet echt veel verschil, (Een nieuws zit er wel beter uit t.o.v. vroeger) het was nochtans de bedoeling van op deze manier een betere beeldresolutie te bereiken met eigenlijk dezelfde bandbreedte.

Of die encoders ook bv audio 5.1 in petto hebben weet ik niet juist, ik veronderstel van wel, maar voor we iets van Proximus vast krijgen van uitleg gaan we moeten wachten denk ik tot we het zelf vaststellen ;-)
hier staat daar ook iets van ▬► Opwaardering-SD-en-HD-Streams
Reputatie 6
Badge +1
Daar gaan we weer. Waarschijnlijk vervalt het contract, want op die dag is het 2 jaar geleden dat ze werden toegevoegd. Op zich toch wel jammer. Alles voor de winst, want een nieuw contract afsluiten heeft uiteraard een kostprijs. Het ergste is dat er nooit iets voor in de plaats komt.
Reputatie 7
Badge +1
Ik zal er niet veel last van hebben, maar het is toch een verschraling van het aanbod als ze er niks voor in de plaats geven...tenzij ze het in de pot van de facelift van Belgacom naar Proximus steken....want dat zal wel heel wat gekost hebben!
Reputatie 6
Badge +1
We krijgen vanaf 30 maart wel de vrouwenzender TLC erbij
Is die er nog niet bij jullie?Hier al wel,ik denk wel dat het de Nederlandse variant is.Ik denk dat het ook nog niet echt de zender is.Er staat ook op vanaf maandag op dit kanaal hier te zien.
Reputatie 6
Badge +2
Bij Telenet is die al aanwezig op kanaal 17 weliswaar de Nederlandse versie.


Bij Proximus zal men nog geduld moeten uitoefenen tot maandag 30 maart 2015.
Reputatie 6
Badge +1
Veel verschil zal er niet zijn, enkel Vlaamse reclameblokken. Verder allemaal Amerikaans materiaal.

Reageer