stel me toch een paar vragen bij het toekennen van promoties bij bestaande klanten
ik heb nu bijna drie weken geleden een aanvraag gedaan voor een Samsung S5 of A3 toestel met abonnement , ze zouden me bellen zo snel als mogelijk , ok ik kreeg een oproep maar als werkende mens heb ik met spijt deze oproep gemist via voicemail werd me verteld dat ze opnieuw zouden contacteren maar omdat ze met prive nr bellen geen mogelijkheid om zelf terug te bellen 😞 dus afwachten dan maar , meer dan een week later dan toch zelf maar eens terug bellen naar de klantendienst , nu bleek mijn dossier afgesloten te zijn wegens niet bereikbaar ??? gelukkig een heel vriendelijk mevrouwtje aan de lijn :-))ze maakte me een nieuw dossier aan , dus opnieuw maar weer afwachten , waarom kunnen ze me via de klantendienst niet doorverbinden met de betrokken dienst voor bestaande klanten , zou toch veel eenvoudiger zijn lijkt me .
Dus nu maar weer afwachten , telefoon steeds in handbereik .
Beste antwoord door Cereal Killer
Bekijk origineel