Beantwoord

Promoties Samsung S5 of A3

  • 14 March 2016
  • 3 reacties
  • 396 Bekeken

Geachte ,
stel me toch een paar vragen bij het toekennen van promoties bij bestaande klanten
ik heb nu bijna drie weken geleden een aanvraag gedaan voor een Samsung S5 of A3 toestel met abonnement , ze zouden me bellen zo snel als mogelijk , ok ik kreeg een oproep maar als werkende mens heb ik met spijt deze oproep gemist via voicemail werd me verteld dat ze opnieuw zouden contacteren maar omdat ze met prive nr bellen geen mogelijkheid om zelf terug te bellen 😞 dus afwachten dan maar , meer dan een week later dan toch zelf maar eens terug bellen naar de klantendienst , nu bleek mijn dossier afgesloten te zijn wegens niet bereikbaar ??? gelukkig een heel vriendelijk mevrouwtje aan de lijn :-))ze maakte me een nieuw dossier aan , dus opnieuw maar weer afwachten , waarom kunnen ze me via de klantendienst niet doorverbinden met de betrokken dienst voor bestaande klanten , zou toch veel eenvoudiger zijn lijkt me .
Dus nu maar weer afwachten , telefoon steeds in handbereik .
icon

Beste antwoord door Cereal Killer 17 March 2016, 07:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Beste Ronny,

het spijt ons te vernemen dat dit niet echt vlot verlopen is.

Het klopt wel inderdaad, wanneer er een aanvraag gedaan wordt voor abonnement met smartphone er eerst contact wordt opgenomen ter bevestiging waarna er dan kan overgegaan worden tot de bestelling. Helaas wordt de aanvraag afgesloten indien er na 3 pogingen geen contact is geweest.

Ik lees in het bericht dat er opnieuw een aanvraag is verstuurd. Er zal opnieuw contact worden opgenomen ter bevestiging.

Wij kunnen helaas de klanten niet doorverbinden met deze bevoegde dienst omdat deze dienst enkel via de aanvragen bereikt kan worden. Ik wil u vriendelijk verzoeken het contact van deze dienst af te wachten.

Onze excuses voor het geleden ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Marlies
Beste Ronny,

Ik heb een gelijkaardig probleem met deze promotie,

Op 4/3/2016 bestelde ik twee S5 Neo n per telefoon samen met de nieuwe abonnementen. De dame ( ook vriendelijke) vertelde me dat men binnen de 14 dagen een telefoontje zou krijgen van een collega.

Dat gemelde telefoontje kwam er vandaag 16/03.

Ronny je zal ontgoocheld zijn.
De toestellen S5 Neo zijn al niet meer beschikbaar voor bestaande klanten sinds 25 feb.
Het personeel in mijn Proximus winkel was er nochtans van overtuigd dat de promotie loopt tot eind maart.

Je bestelling kan eventueel omgezet worden naar een S3.
Ikzelf heb ook grote ????? bij deze gang van zaken en heb eerder de indruk dat men op deze manier zwaarder abonnementen wil verkopen aan bestaande klanten en uiteraard ook nieuwe klanten werven.

Ik heb mij bestelling in alle geval geannuleerd en zal uitzien naar een ander promotie of provider.

Groeten,
Gaston
Mij hebben ze ook eerst opgebeld dat er gaan meer waren maar dat er terug binnenkwamen..eergisteren hebben ze mijn S5 neo aan huis geleverd.
U zou dus best eens vragen als er mss al terug binnen gekomen zijn 😉

Reageer