Beantwoord

Promoties

  • 27 November 2017
  • 6 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 1
Hallo een paar dagen geleden had ik contact met jullie via het forum met de vraag om als te gemoetkoming de internationale sms en van Apple te krediteren voor alle problemen nu hebben ze die van mijn nr gekrediteerd maar bij het andere gsmnr niet en daar hadden we dezelfde problemen
Ook zou ik eens willen vragen , toen ik een abonnement bij jullie wou sluiten vroeg ik aan de dame aan de lijn of er nog promoties zouden komen in een korte tijdspanne daar ik vooral opbelden voor info en ik dan even kon nadenken over de overstap zij zei me dat er geen kortingen in het vooruitzicht waren en rade me aan om de overstap toen direct bij haar regelen omdat ik anders installatie kosten zou moeten betalen nu zie ik opeens 20 euro korting dat wist ze waarschijnlijk toen ook al!!!!
icon

Beste antwoord door Kelly hollanders 30 November 2017, 09:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1
Een reactie van Proximus zou fijn zijn !!!!!
Ook via telefoon al geprobeerd en via privé bericht !!!!
Reputatie 1
????????????
Reputatie 1
Waarom krijg ik via geen enkele weg reacties? Alles al geprobeerd telefonisch is geen optie daar ze gewoon brutaal zijn of gewoon je kei lang laten wachten , elke klantendienstmedewerker verteld ook steeds andere verhalen , dit was al zo toen we klant werden
REACTIE????
krijg je ook geen reactie als je een privébericht stuurt met je vraag doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen (klantgegevens, vraag, probleem...) in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Reputatie 1
Toen we klant werden en van in het begin al zoveel problemen hadden 1 ste probleem was al dat we onze vaste telnr zogezegd niet konden behouden terwijl later bleek dat het wel kon maar dat de aanvraag verkeerd was ingevuld en als we het toch wilden we helemaal opnieuw moesten beginnen , heb ik gezegd oké laat maar we nemen de nieuwe wel 2de probleem we hadden ook 2 gsm bij de tuttimus maar overdracht was gewoon geannuleerd door de medewerker waardoor heel het systeem vast zat en we dus bij telenet alleen nog gsm hadden waar naar tuurlijk alle voordelen wegvielen en ik per gesprek en data moest betalen , ook andere opties kon ik niet nemen omdat de gsm aanvraag niet verwerkt geraakte elke dag uren aan de lijn gehangen met de klantendienst die me gewoon aan het lijntje hield en zei dat ik de verbruikte minuten en data van telenet wel intekening mocht brengen dit heb ik echter niet gedaan omdat we gewoon geen bewijs hadden dat dit mocht
3de probleem toen alles bleek in orde te zijn en de gsm uitviel stop ik mijn Sim kaart erin na 2 uur nog niets dus ik weer bellen en na veel palaver zelf ondekt dat ze andere Sim kaarten geactiveerd hadden die toen waarschijnlijk nog bij de post lagen oké kreeg voorstel om naar Proximus winkel te gaan en het daar op te lossen met nieuwe Sims heb dat ook gedaan moest wel een stukje rijden maar ja wou het wel zo snel mogelijk in orde hebben daar mijn zoon autist is en mij moet kunnen bereiken als hij op de schoolbus zit
Dus al van in het begin problemen zelfs al ervoor want ik had al een maand er voor via de site gevraagd om mij te contacteren om klant te worden want toen was er ook een promotie maar niks en dan bel ik zelf en tien was de promotie gedaan dus vraag wat uitleg en of er nog promoties komen zodat ik nog even kan nadenken en zeggen ze gewoon nee maar als je nu niet bij mij beslist moet je ook nog je aansluiting betalen dus het is best dat je het nu onmiddellijk in orde maakt
En nog geen maand later toch weer een nieuwe promotie ?
De internationale sms en van Apple van mijn gsm hebben ze nu gekrediteerd maar van het andere niet terwijl we daar dezelfde problemen meehadden door de Sim kaarten ettelijke keren te moeten veranderen
??????????
Reputatie 1
Nee Martin ze reageren ook niet via privé heb al een aantal berichten gestuurd

Reageer