Beantwoord

promotie abonnement met smartphone

  • 21 April 2016
  • 2 reacties
  • 710 Bekeken

Beste,
Ik ben al vele jaren klant bij proximus met mijn vaste lijn ,tv en internet.
Nu zou ik voor mij, mijn vrouw en dochter graag een abonnement onze pack bij willen steken.
Ik overweeg ook een nieuwe gsm.
Dus ik overweeg één van de abonnementen met smartphone.
éénmalig betalen van 49 € en dan 20€ per maand abonnement.
Hoelang duurt het dan eer de smartphone afbetaald is?
Hoelang moet je die 20€/maand betalen?
En kan ik eventueel later dan overschakelen naar smart 15 voor 15€/maand zonder korting,dus 13€/maand met korting?
Of is het beter om de telefoon appart te kopen dan?
icon

Beste antwoord door MarliesR 21 April 2016, 12:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Veelal zijn die promoties bedoeld voor nieuwe klanten. Bestaande klanten kunnen ook genieten voor een aantal van die promoties en kunnen daarvoor dan een aanvraagformulier invullen.
Dit formulier voor de Samsung Galaxy A5 Black (49€) met Abo 20 (ik denk dat het daarover gaat)vindt u hier:

www.proximus.be/nl/id_f_cr_res_samsung_galaxy_a5/particulieren/producten/r-orphans/forms/samsung-galaxy-a5.html.:

Het gaat over een contract van 24 maanden: dus in dit geval: 49€ en 24 x 20€ (min).
.
Natuurlijk kan u daarna overschakelen naar een ander abo, maar of het dan nog aan dezelfde 'kortingprijs' (13€) kan, hangt af van de condities van dat moment, dus binnen 2 jaar.
De nieuwprijs van een Samsung Galaxy A5 schommelt tussen de 250 à 399 €, denk ik, al naargelang de uitvoering. Aan u om de kijken wat u het voordeligst uitkomt.

Zeker kan men u in een Proximus center verder (en vollediger) informeren, zeker omdat u daarnaast ook meerdere GSM abo's overweegt in uw bestaande Pack. Persoonlijk zou ik daar zeker raad gaan vragen!

MVG
Reputatie 1
Beste,

Inderdaad, zoals Marleen reeds gemeld had, is dit een contractduur van 2 jaar. U betaalt 1 malig de promo prijs voor het toestel en door het tekenen van het contract verbindt u zich ertoe het abonnement 2 jaar te behouden.

Doet u dit niet en u wenst het abonnement vroegtijdig op te zeggen of te wijzigen, dan zal u de restwaarde van het toestel aangerekend worden.

Alle info vindt u op onze website op deze pagina: http://www.proximus.be/PUB/personal/nl/gsm-smartphone-tablet/winkel/smartphone_with_subscription

Na deze 2 jaar kan u gerust opnieuw gebruik maken van een standaard abonnement of een promotie op dat moment.

Ik hoop u met deze info van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Marlies

__________________________________________________________________

Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden.

Reageer