Promo packs en overstap na 6 maanden

  • 12 March 2016
  • 9 reacties
  • 327 Bekeken

Beste,

Mijn ouders hebben momenteel digitale tv en telefonie bij jullie.
Ik zou ze graag hun eerste stappen willen laten zetten op internet.
Nu zag ik de promotie van 49,95 voor 6 maanden maar met internet comfort.(wat eigenlijk iets te veel is voor starter)
Kunnen zij bvb. na 6 maanden terugkeren naar internet start in combinatie met huidige telefonie en TV ?
De combinatie telefonie, internet start en TV valt nl. duurder uit dan de promopack met internet comfort.
En bijkomende vraag, zijn er voordelen/kortingen voor 70 plussers ?

mvg

Didier

9 reacties

Badge +4
Hallo,

Dat klopt een pack TV & telefonie , als men 1 nieuw product er aan toevoegd met internet comfort is nu aan 49,95 € voor 6 maanden, nadien als je wil kan men overgaan naar een startpack zonder probleem.
StartPack kost dan 58,95 €
Bedankt voor je reactie. Ik belde gisteren trouwens ook proximus 0800 lijn en daar zeiden ze me dat je 2 producten moest toevoegen. Toen ik verwees naar de info op proximus site (ben je al klant.. En daaronder de uitleg met de 2 kaders met promoties) vond ze ook dat dit misleidend was., maar bleef bij standpunt dat je minstens 2 producten moest toevoegen voor die promotie. Nu weet ik het niet meer... Ben jij zeker?
Reputatie 7
Badge +6
Het is toch wel verwarrend, daarin heb je gelijk: ik heb eens voor dat Pack de simulatie geprobeerd, onder 'Al klant?' 'Je bent al klant bij ons en je kiest voor de voordelen van dit Pack' en krijg als mededeling dat ik niet van die promotie kan profiteren ... omdat die alleen geldt voor.... NIEUWE INTERNET KLANTEN. Volgens mij dus ook je ouders, maar ja, hoe weet je dat zeker???
Kan je eventueel niet in eens langsgaan in een Proximus center, misschien is dat nog het zekerste.
Zal ik doen. Marleen, alleen stel ik vaak vast dat ook zij het niet altijd weten en zodra iets of wat afwijkt van normale ze je dan doorverwijzen naar call center proximus. Wordt dit forum niet gemonitored door proximus? Is toch officieel forum van hun of niet?
Reputatie 7
Badge +6
Inderdaad en hopelijk wordt er toch wel gereageerd door een support medewerker, maar ook die zal dat weer moeten doorgeven aan de bevoegde dienst, natuurlijk, vandaar dat ik de Proximus winkel voorstel.
Er zal volgens mij niet veel verschil zijn of je raad vraagt aan helpdesk of hier aan de Proximus mensen van 't forum, want gaat tenslotte over de zelfde personen op een paar uitzonderingen na mss !?
Reputatie 7
Badge +6
Duidelijke, heldere informatie, zonder dubbelzinnigheid op de site en er zouden veel minder welles, nietes controverses zijn.. Dat is hier al dikwijls gevraagd, ook voor andere promoties. Voor de rest vind je op de site heel veel nuttige en heldere informatie, vind ik.

Dus: Is die promotie nu voor een NIEUWE INTERNETKLANT zoals daar staat of voor een NIEUWE KLANT tout court ???
Reputatie 6
Badge +3
Op dit forum zijn inderdaad enkele Proximus medewerkers aanwezig, een deel enkel voor het modereren, enkele andere om te zien welke problemen niet opgelost geraken. Maar het doel is dat we elkaar helpen, niet dat we hulp krijgen van een medewerker. Als je op zoekt bent naar een snelle oplossing door een Px medewerker denk ik dat 080022800 of een Proximus winkel een betere oplossing is.
Ik gebruik inderdaad ook altijd 0800 22 800 en /of Proximus center voor mijn problemen en ben altijd heel goed geholpen geweest.
Al zijn er altijd uitzonderingen op de regel en is het ene proximus center het andere niet natuurlijk.

Reageer