Beantwoord

Promo november-december 2017

  • 13 November 2017
  • 8 reacties
  • 663 Bekeken

Beste,

Is het mogelijk om even de voorwaarde van de geldende promo rond de LG tv uit te leggen?
Ik lees dat er een nieuw internetabonnement moet worden afgesloten in de tuttimus.
Hoe werkt dit voor bestande klanten en welk internetabonnement wordt er juist bedoeld?
Is dit het internet abonnement van thuis, gsm of nog iets anders?

Mvg
Thim
icon

Beste antwoord door CindyD 11 December 2017, 15:39

Bekijk origineel

8 reacties

Beste thim
Heeft u hier reeds een antwoord op gehad ? (Evt via andere weg dan hier). Ik ben benieuwd!
Ja en neen. Ik heb een antwoord bekomen door zelf contact op te nemen met de klantendienst van proximus. Op het nr 080022800
En wat was hun antwoord ?
Ik heb je een privé bericht gestuurd
Voor alle andere, bij mij is dit inorde gekomen....
Momenteel heb ik een internetabonnement lopen bij me thui, maar staat op naam van mijn huisgenoot, als die persoon verhuist, neemt ie het mee. Kan ik dan gewoon een nieuw abo aanvragen en genieten van de promo of de korting of de TV ?
Als ik de aanvraag nu in december doe, om deze te laten ingaan in februari , kan ik dan nog genieten van de promo?
Reputatie 4
Badge +2
Hoi Gunther! Dat kan inderdaad. Zolang de voorraad strekt en u binnen de promoperiode besteld, kan je dit verkrijgen. Groetjes, Cindy
Ik heb reeds een abonnement, maar wil genieten van deze promotie. Hoe doe ik dat het best? Kan ik mijn abo opzeggen en de dag erna terug abonneren ? Indien niet, zeg ik het toch op. Ben het beu.

Reageer