Op vrijdag 18/12 heb ik mij een Mate s besteld.
Nu zaterdag 26/12/2015)heb ik mijn Huawei Mate S geleverd gekregen.
Nu de reden dat ik terug overgestapt ben naar Proximus is omdat de aanbieding van de Huawei Mate S met het gratis Huawei Smartwatch mij enrom aansprak.
Nu ga ik naar de site www.specialpromos.be/watch
en wat blijkt de actie is afgelopen ???!! Terwijl de actie tot 31/12/15 loopt en ik was daarvoor voor ik de gsm had al eens op die site gaan zien en men kost registreren tot 15/01/2016.
Hoe gaat men dit oplossen ? Want ik ging er wel vanuit om de smartwatch te hebben anders had ik wel bij Telenet gebleven !!!
En dan ga ik zaterdag nog naar een verkooppunt van proximus nadat ze de gsm geleverd hadden omdat ze bij de gsm een micro sim kaart geleverd hebben maar in de huawei moet een nano sim kaart dus kan met de gsm nog niks doen.
Maar in de winkel maken ze nog wel reclame voor de promo met gratis smartwatch ???
Bladzijde 2 / 2
De foto stond inderdaad bij die van de smartphone, gevonden na even swipen dus :-)
Hallo allen,
Ik heb vandaag van de ombudsman het antwoord van Proximus ontvangen, negatief natuurlijk doch hun argumentatie-bewijsmateriaal slaat nergens op. Om het verder verloop van de zaak niet in het gedrang te brengen zet ik hier niets meer op het forum tot het achter de rug is. Wie wenst kan mij natuurlijk om info vragen via PM (enkel de personen die hierboven aan de discussie hebben deelgenomen excl. Elsa).
Ik vraag mij trouwens af wie 'Elsa' hier op het forum precies is. Aan het aantal reacties te zien, +23.000! en de vraag om hier online te laten weten welke stappen ik effectief zet of zal zetten lijkt het me eerder een Proximus werknemer dan een ontevreden consument...
Hoi wim, die indruk had ik ook al. Maar soit, nog niks gehoord, maar is geen probleem wel voor hun. Had vorige week weinig tijd, maar zal er eens in de mails vliegen se.
Ik hou jou en Jeroen prive wel op de hoogte!
Groetjes Cientje
Hallo Wim,
Ik sta nochtans volledig aan de kant van de klant hoor want meer dan een gewone Proximus klant ben ik ook niet en heb totaal geen enkele band of geen enkele relatie met Proximus, alleen dat ik hun facturen op tijd moet betalen en dat heb ik daar net gedaan en zeker geen korting gekregen omdat ik hier hen zou naar de mond praten en begrijp ook totaal je reactie niet naar mij toe, komt het misschien anders over omdat ik hier soms negatief reageer tov de ombudsman bv? en dit is om de eenvoudige reden dat ik zeker geen positief resultaat bereikt heb al de keren ik op hen beroep heb gedaan.
Vandaar mijn vraag omdat ik benieuwd was of je beter resultaten ging boeken en ik moet zeker geen details hebben.
Ik post hier gewoon mij ervaring en al wat ik lees op sociale media of kortweg gezegd wat ik op het internet en via kennissen en vrienden allemaal kan opsteken zonder dat ik van de waarheid ga afwijken dus dat kan in het ene geval in het voordeel van Proximus uitdraaien maar ook heel dikwijls andersom.
Als je veel gevolgd heb wat ik hier allemaal gepost heb dan zal je zelf wel kunnen zien dat ik zeker niet altijd naar de mond van Proximus praat want als je de waarheid zegt kan je dat trouwens niet! En zeggen ze niet dat de waarheid eerder kwetst!
Ik sta nochtans volledig aan de kant van de klant hoor want meer dan een gewone Proximus klant ben ik ook niet en heb totaal geen enkele band of geen enkele relatie met Proximus, alleen dat ik hun facturen op tijd moet betalen en dat heb ik daar net gedaan en zeker geen korting gekregen omdat ik hier hen zou naar de mond praten en begrijp ook totaal je reactie niet naar mij toe, komt het misschien anders over omdat ik hier soms negatief reageer tov de ombudsman bv? en dit is om de eenvoudige reden dat ik zeker geen positief resultaat bereikt heb al de keren ik op hen beroep heb gedaan.
Vandaar mijn vraag omdat ik benieuwd was of je beter resultaten ging boeken en ik moet zeker geen details hebben.
Ik post hier gewoon mij ervaring en al wat ik lees op sociale media of kortweg gezegd wat ik op het internet en via kennissen en vrienden allemaal kan opsteken zonder dat ik van de waarheid ga afwijken dus dat kan in het ene geval in het voordeel van Proximus uitdraaien maar ook heel dikwijls andersom.
Als je veel gevolgd heb wat ik hier allemaal gepost heb dan zal je zelf wel kunnen zien dat ik zeker niet altijd naar de mond van Proximus praat want als je de waarheid zegt kan je dat trouwens niet! En zeggen ze niet dat de waarheid eerder kwetst!
o ja tussenstand van 08/01/16:
Dag mevrouw Claes,
Onze excuses voor dit ongemak. De externe verkopers hadden geen zicht op hoe ver de stock nog rijkte omdat dit een actie van Huawei uit was. Normaal gezien geeft proximus hierdoor geen commerciele gestes uit, maar het dossier dat is opgesteld staat op dit moment nog steeds open dus u wacht best nog af tot dit gesloten is voor zekerheid hierover.
Hebt u nog vragen?
Bel ons gerust op het gratis nummer 0800 22 800 of stuur ons een mail door een nieuw webformulier in te vullen.
Met vriendelijke groeten,
Gerry
Het Proximus-team
Dus bij deze al eerste info, mag Elsa ook lezen want zal ze wel weten dan.
Mails voor Vlaamse en federale bijna klaar, en volgende week eens langs de rechtbank passeren.
Dag mevrouw Claes,
Onze excuses voor dit ongemak. De externe verkopers hadden geen zicht op hoe ver de stock nog rijkte omdat dit een actie van Huawei uit was. Normaal gezien geeft proximus hierdoor geen commerciele gestes uit, maar het dossier dat is opgesteld staat op dit moment nog steeds open dus u wacht best nog af tot dit gesloten is voor zekerheid hierover.
Hebt u nog vragen?
Bel ons gerust op het gratis nummer 0800 22 800 of stuur ons een mail door een nieuw webformulier in te vullen.
Met vriendelijke groeten,
Gerry
Het Proximus-team
Dus bij deze al eerste info, mag Elsa ook lezen want zal ze wel weten dan.
Mails voor Vlaamse en federale bijna klaar, en volgende week eens langs de rechtbank passeren.
Hallo Elsa,
Ik geef gewoon mijn gezonde mening en dat mag hier eh :-)
Net gezien het groot aantal verschillende topics over uiteenlopende onderwerpen waarin jij actief was en bent, je groot aantal posts daarin én de tijd die daarin kruipt kan ik me onmogelijk van de indruk ontdoen dat je dat zomaar gratis en voor niets zou doen.
Je zou hier je ervaring posten die je via verschillende kanalen opsteekt, als hobby dan of zo? Hm...
Als mijn vermoeden klopt is het ook normaal dat je niet altijd naar de éne of de àndere mond praat daar dit vroeg of laat (eerder vroeg) zou opvallen.
Gezien de technische achtergrond die je blijkbaar hebt en het klein percentage vrouwen met die bagage vermoed ik ook dat er een man achter de naam Elsa schuilt :-)
Zoals gezegd geef ik dus gewoon mijn gezonde mening en is vergissen mogelijk én menselijk.
Ik heb gewoon een vermoeden, blijf daarbij en ga verder niet meer ingaan op reacties over het onderwerp.
Mvg,
Wim.
Ik geef gewoon mijn gezonde mening en dat mag hier eh :-)
Net gezien het groot aantal verschillende topics over uiteenlopende onderwerpen waarin jij actief was en bent, je groot aantal posts daarin én de tijd die daarin kruipt kan ik me onmogelijk van de indruk ontdoen dat je dat zomaar gratis en voor niets zou doen.
Je zou hier je ervaring posten die je via verschillende kanalen opsteekt, als hobby dan of zo? Hm...
Als mijn vermoeden klopt is het ook normaal dat je niet altijd naar de éne of de àndere mond praat daar dit vroeg of laat (eerder vroeg) zou opvallen.
Gezien de technische achtergrond die je blijkbaar hebt en het klein percentage vrouwen met die bagage vermoed ik ook dat er een man achter de naam Elsa schuilt :-)
Zoals gezegd geef ik dus gewoon mijn gezonde mening en is vergissen mogelijk én menselijk.
Ik heb gewoon een vermoeden, blijf daarbij en ga verder niet meer ingaan op reacties over het onderwerp.
Mvg,
Wim.
Cientje, Ik kan je alleen maar veel succes toewensen en zeker meer succes dan wat ik moeten ervaren heb.
Ik zou zelf de moed niet meer hebben om er nog aan te beginnen, mss ook verkeerd van mij, maar ik ben er te oud voor geworden en ondertussen ook al te veel meegemaakt denk ik!, ik laat het aan de jongeren over om verder ten strijde te trekken ;-)
Wim Je zegt : vermoed ik ook dat er een man achter de naam Elsa schuilt :-)
Daarom was ik ook het enige meisje op school die de technische richting elektronica volgde :-))
Je doet me er terug aan denken, waar is die tijd naar toe !!!
Ik zou zelf de moed niet meer hebben om er nog aan te beginnen, mss ook verkeerd van mij, maar ik ben er te oud voor geworden en ondertussen ook al te veel meegemaakt denk ik!, ik laat het aan de jongeren over om verder ten strijde te trekken ;-)
Wim Je zegt : vermoed ik ook dat er een man achter de naam Elsa schuilt :-)
Daarom was ik ook het enige meisje op school die de technische richting elektronica volgde :-))
Je doet me er terug aan denken, waar is die tijd naar toe !!!
Vandaag heb ik dus mijn smartwatch thuis geleverd gekregen via dpd.
Hoe dit nu plotseling komt weet ik eigenlijk nog altijd niet. Komt het door mijn klacht bij de ombudsman of omdat ik de mensen die achter de website van waar men moest registreren voor de smartwatch te krijgen heb gecontacteerd. Geen flauw idee eigenlijk maar het voornaamste is dat ik hetgene heb waar ik recht op had.
Voor de mensen die nog geen hebben stuurt eens een mail met he verhaal naar de mensen van acc-systems misschien krijgen jullie de smartwatch dan ook.
Hoe dit nu plotseling komt weet ik eigenlijk nog altijd niet. Komt het door mijn klacht bij de ombudsman of omdat ik de mensen die achter de website van waar men moest registreren voor de smartwatch te krijgen heb gecontacteerd. Geen flauw idee eigenlijk maar het voornaamste is dat ik hetgene heb waar ik recht op had.
Voor de mensen die nog geen hebben stuurt eens een mail met he verhaal naar de mensen van acc-systems misschien krijgen jullie de smartwatch dan ook.
Hoe dit nu plotseling komt weet ik eigenlijk nog altijd niet. Komt het door mijn klacht bij de ombudsman of omdat ik de mensen die achter de website van waar men moest registreren voor de smartwatch te krijgen heb gecontacteerd. Geen flauw idee eigenlijk maar het voornaamste is dat ik hetgene heb waar ik recht op had.
Voor de mensen die nog geen hebben stuurt eens een mail met he verhaal naar de mensen van acc-systems misschien krijgen jullie de smartwatch dan ook.
Supper goe nieuws! Zal hun ook eens mailtje sturen. Met alle bijlages. Ik hou jou en Wim op de hoogte. Heb van de week terug mail gestuurd naar Ombudsdienst, want had 1'ste x geen bevestiging gekregen van ontvangst en nu ineens wel. Dus zal toen wel iets fout gelopen zijn.
Hoe dit nu plotseling komt weet ik eigenlijk nog altijd niet. Komt het door mijn klacht bij de ombudsman of omdat ik de mensen die achter de website van waar men moest registreren voor de smartwatch te krijgen heb gecontacteerd. Geen flauw idee eigenlijk maar het voornaamste is dat ik hetgene heb waar ik recht op had.
Voor de mensen die nog geen hebben stuurt eens een mail met he verhaal naar de mensen van acc-systems misschien krijgen jullie de smartwatch dan ook.
Jeroen, kan mailadres naar acc-systems niet direct vinden. Kleine tip?
Supper goe nieuws! Zal hun ook eens mailtje sturen. Met alle bijlages. Ik hou jou en Wim op de hoogte. Heb van de week terug mail gestuurd naar Ombudsdienst, want had 1'ste x geen bevestiging gekregen van ontvangst en nu ineens wel. Dus zal toen wel iets fout gelopen zijn.
Heb het gevonden
Dag Jeroen,
Bedankt voor de info.
Ik ga in eerste instantie de ombudsman zijn werk laten doen omdat ik gewoon al uit principe vind dat het Proximus is die haar belofte moet nakomen.
Ben vrijdag naar maar liefst 6 verkooppunten geweest waaronder 2 Proximus Centers en niet één is in het bezit geweest van informatie onder de vorm van een flyer, affiche of nog wat anders om de consument te informeren betreffende de beperkte voorraad van de watches.
Het énige wat men overal had was het shopmagazine van december zoals ik er ééntje heb meegekregen, en daarin vind je dus op maar liefst 3 verschillende pagina's de gratis watch zonder ook maar één melding van beperkte voorraad...
Volgens de voorwaarden heeft elkeen die de Huawei Mate S + abonnement heeft aangekocht tussen 01/12/2015 en 01/01/2016 recht op de gratis watch...
Bedankt voor de info.
Ik ga in eerste instantie de ombudsman zijn werk laten doen omdat ik gewoon al uit principe vind dat het Proximus is die haar belofte moet nakomen.
Ben vrijdag naar maar liefst 6 verkooppunten geweest waaronder 2 Proximus Centers en niet één is in het bezit geweest van informatie onder de vorm van een flyer, affiche of nog wat anders om de consument te informeren betreffende de beperkte voorraad van de watches.
Het énige wat men overal had was het shopmagazine van december zoals ik er ééntje heb meegekregen, en daarin vind je dus op maar liefst 3 verschillende pagina's de gratis watch zonder ook maar één melding van beperkte voorraad...
Volgens de voorwaarden heeft elkeen die de Huawei Mate S + abonnement heeft aangekocht tussen 01/12/2015 en 01/01/2016 recht op de gratis watch...
Eindelijk goed nieuw: via acc-systems heb ik het uurwerk gisteren ontvangen. Dus niet via Proximus klantendienst of andere diensten die de consument zouden moeten helpen.
Ik dank alle politici die dit probleem zullen aankaarten in de kamer en erop zullen toezien dat andere mensen deze omweg niet hoeven te maken en krijgen waar ze recht op hebben.
Ik dank alle politici die dit probleem zullen aankaarten in de kamer en erop zullen toezien dat andere mensen deze omweg niet hoeven te maken en krijgen waar ze recht op hebben.
Blij voor jou Cientje!
Ik wacht op nieuw nieuws van de ombudsman ;-)
Beschamend dat de grootste gsm operator van het land aan haar nieuwe klanten haar fout niet wil toegeven en zich in alle bochten wringt om haar belofte maar niet te moeten nakomen.
Als A&C Systems haar erop aanspreekt geeft ze wél toe dat ze te kort is geschoten qua informatie naar de consument toe... Echt zielig!
Ik wacht op nieuw nieuws van de ombudsman ;-)
Beschamend dat de grootste gsm operator van het land aan haar nieuwe klanten haar fout niet wil toegeven en zich in alle bochten wringt om haar belofte maar niet te moeten nakomen.
Als A&C Systems haar erop aanspreekt geeft ze wél toe dat ze te kort is geschoten qua informatie naar de consument toe... Echt zielig!
En helaas gaat dit nog vele mensen tegemoet. Hou me zeker op de hoogte. Ik volg dit met je mee. Mr ik heb geen goed oog in consumentendiensten en denk dat ombudsdienst het nogal makkelijk van zich afschuift. Gewoon briefje en bij antwoord neen dit zo door stuurt zonder moeite te doen. Heb nog een mooie wettekts gekregen van N-VA. Hiermee krijg je zelfs alle kosten terug. Dus ook aankoop gsm.
Omwille van alle tijd en moeite die je er moet in stoppen alleen maar om te krijgen wat er werd beloofd zou dat inderdaad een gepaste compensatie zijn...
Stuur je die es door aub? Alvast bedankt!
Omwille van alle tijd en moeite die je er moet in stoppen alleen maar om te krijgen wat er werd beloofd zou dat inderdaad een gepaste compensatie zijn...
Stuur je die es door aub? Alvast bedankt!
Doe ik direct se.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.