Beantwoord

Programmeren

  • 14 February 2016
  • 8 reacties
  • 225 Bekeken

Hallo,

Kan er mij iemand vertellen wanneer de nieuwe up-date plaatsvind op de decoder (om de proximus-tv app te gebruiken regio 1760 Belgie)
Ik zou programma's willen opnemen van op afstand,want momenteel lukt dat niet met tv-overal(i-phone 5s) kan wel live-tv kijken maar zelfs dat kan ik niet opnemen

Dank u
icon

Beste antwoord door timmy72 15 February 2016, 19:25

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Om je hierop een antwoord te geven heb ik je telefoonnummer of klantennummer nodig. Deze kan je sturen naar Het Proximus Team. Zo kunnen we het nodige nakijken.

Verder is het ook mogelijk programma's op te nemen met de applicatie TV Overal. Je hebt hiervoor niet speciaal de nieuwe app nodig. Krijg je een foutmelding bij het plannen van een opname? Vaak is het herinstalleren van de app een oplossing.
Heb ik al vaak gedaan de app hergeinstalleerd,zonder resultaat.
Kan zelfs met 4G geen tv kijken,met wi-fi wel
Reputatie 7
Badge +6
Houd er rekening mee dat TV Overal enkel werkt op het Proximus netwerk en enkel in Begië. (Zie deze pagina voor meer info)

Ivm je opnames, krijg je een foutmelding te zien wanneer je een programma wenst op te nemen? Heb je dit zowel op de mobiele applicatie als de webpagina van TV Overal?

Ik heb alvast een kleine aanpassing gedaan, kan je even opnieuw proberen? (Wel even de mobiele applicatie volledig sluiten en opnieuw opstarten.) Je gaat opnieuw moeten aanmelden met je login gegevens.
Nu werkt het wel opnemen.
Zoals je in je bericht vermeld dat TV Overal enkel werkt op het Proximus netwerk,wat bedoel je daarmee?
Nu werkt het op de webpagina ook,daarvoor verscheen er altijd'deze zender zit niet in u abbonement'
Nu werkt het wel opnemen.
Zoals je in je bericht vermeld dat TV Overal enkel werkt op het Proximus netwerk,wat bedoel je daarmee?


Als je bv je computer aansluit op een ander netwerk, bv op je werk, of op een netwerk van TN enz.., dat niet van proximus is.
Ok,ik snap het
Bedankt voor de reactie's,hoop nu dat het blijft marcheren
Reputatie 7
Badge +6
Zoals Elsa inderdaad reeds aanhaalde.
Wanneer je GSM nummer is aangesloten bij een andere operator (niet Proximus) zal TV Overal dus ook niet werken wanneer verbonden met mobiele data.

Reageer