Skip to main content
Ik had een serie geprogrammeerd om dagelijks op te nemen. Dit gebeurde echter niet. Stond pas in de lijst om vanaf donderdag op te nemen. Ik had de serie dus eerst verwijderd en wou ze dan opnieuw toevoegen om als serie opname toe te voegen maar dit kan nu niet meer. Ik heb de decoder reeds verschillende malen volledig afgezet, wat bij andere problemen meestal een oplossing is, maar ook dit helpt niet. Ik kan de serie onmogelijk nog programmeren. Hoe kan ik dit oplossen?

Tania
Best voorlopig opname per opname te programmeren tot dat probleem van die serie opnames opgelost is, daarna kan je het nog eens opnieuw proberen.
Ook dat lukt niet. Ik kan dat programma op geen enkele manier opnemen!
Dan zal je eens best bellen naar de klantendienst of de technische dienst.
Ok dat zal ik doen dank je wel.
Best eens zeggen welke decoder je hebt?
Ik heb gebeld met de technische dienst en ze hebben het opgelost ,dank je wel.
Wat hebben ze als oplossing gedaan/verteld???
Het is blijkbaar een gekend probleem. Het kan enkel opgelost worden door hen te bellen want bij hen staat het het blijkbaar wel gewoon geprogrammeerd. Zij verwijderen de programmatie dan uit je lijst en dan kan jij het gewoon opnieuw programmeren.

Ik had het deze week opnieuw voor met een ander programma en als je hen belt lossen ze het onmiddellijk voor je op.
Inderdaad heb ik ook al dikwijls gelezen op twitter dat Px eerst een reset doet van je opnames, en 't is zeker een zeer bekend fenomeen voor proximus ;-)

Hopelijk wordt dit binnenkort definitief opgelost.

Soms lukt het ook bij sommigen als je ze de tvgids de eerstvolgende serieopname kiezen en serieopnames annuleren kiezen, maar het lukt niet bij iedereen, heb dit ook al bij mijn gebuur geprobeerd en lukte niet, dus ook moeten laten verwijderen door Px te bellen 0800 22 800

Reageer