Skip to main content
Zijn er nog mensen die dit al aan de hand hebben gehad? Ik heb enkele series waarvan mooi elke aflevering wordt opgenomen (oa Zone Stad op VTM, Sex and the City op Vijf TV...) Sinds de nieuwe software-upgrade kom ik regelmatig tegen dat er een aflevering tussenzit die wel degelijk is opgenomen, maar als je ze wil gaan bekijken blijkt de optie 'Kijken' niet in het menu te staan. Enkel 'Verwijderen', 'Serie Verwijderen' en 'Annuleren'. Wat is het nut van een programma op te nemen als je er achteraf niet eens naar mag kijken???

Mijn algemene indruk van de vernieuwde software is uiterst negatief. Het enige pluspunt is de reactie-snelheid van de afstandsbediening. Die is perfect nu. Maar voor de rest... gebruiksvriendelijkheid : zwak, duidelijkheid : heel slecht, correctheid : dramatisch!

Wat bedoel je met regelmatig ? Er zitten duidelijk nog '"bugs" in de software. Best nog eens elke dag nakijken in de geplande opnames of er geen verdachte symbolen achter staan. De symbolen vind je in de handleiding en op bijgaande JPEG.

In de oude interface gebeurt het ook dat er soms een kruis achterkomt bij series die al maanden goed lopen. Als je dat niet op tijd merkt, ben je de klos....

Die serie opnamens zijn nog niet erg stabiel in die nieuwe interface. Daar zal in de komende maanden wel beterschap in komen.

Jaja, met en 'bugfix" allicht.;)

Of het ophalen van alle updates die ze in de vorige versie hadden staan, maar die er nu uitgevlogen zijn. Ik ben nog jong, maar ik mis toch die "goede oude tijd" van voor de "upgrade".

Reageer