programma lijst

  • 31 July 2012
  • 6 reacties
  • 159 Bekeken

sinds ik verhuisd ben van brabant naar limburg heb ik een probleem met programma-lijst

ik heb bv op 1 : één hd staan en op 19 vtm hd

de gewone één en vtm ergens ver weg

wanneer ik nu programmalijst aanvraag : zie ik bijna alle posten - behalve de hd posten - die ontbreken gewoon 17-20

18 was niet mogelijk want daar stond geen kanaal en men kan enkel omwisselen (wat ook niet zeer handig is)

ik moet dus onthouden waar de gewone één en vtm staan zodat ik dat kanaalnr kan intikken op pr.lijst en zie wat er is ..

kan dit verholpen worden ? is dit een setting - bug ?

alvast bedankt voor de hulp

Groeten, Guy

6 reacties

Beste Guy, zou het kunnen dat je de HD zenders nog moet activeren? Dit kan via het menu en "mijn account" .

Overigens staat de normale één mogelijk op 30 en vtm op 32 (daartussen canvas op 31)

Groetjes, Eric
bedankt voor de update

dat was al nagezien = ok

ik kan de hd zenders wel bekijken - gewoon zappen naar 1 of 19 (zender volgorde aangepast)

maar 1 en 19 zijn niet in programmalijst

groeten guy
Reputatie 7
Badge +1
Kan je die 1 en 19 niet verplaatsen? 30, 31, en 32 zijn de normale plaatsen voor Een, Canvas en VTM HD. Je zou bv. de zenderlijst eens terug op "standaard" kunnen zetten en van daaruit alles terug opnieuw verplaatsen/verwisselen. Het proberen waard als alles door mekaar staat.
bedankt voor het antwoord

standaard ??

indien je zenders kan verplaatsen, waarom zou dat dan niet mogen ? ik heb graag alle franse zenders samen, alle bbc samen.....

ik zal het in elk geval proberen van de "standaard" volgorde terug te zetten en dan zien en dan mijn volgorde en zien ..

groeten Guy
bedankt voor het antwoord - heb dus de zenders standaard gezet en dus hetzelfde probleem

nog eens geprobeerd de zenders aan te passen - zonder resultaat - dus wel degelijk een bug ?

iemand van belgacom die dit leest ?

groeten guy
Sinjoor heb jij dit al voorgehad dat de door u zelf gekozen volgorde van de programma's verandert, ik heb dit in ieder geval nog niet voorgehad.

Elsa

Reageer