Problemen Proximus in Lier
Mijn mama woont in lier. Vorige week 5 dagen zonder telefoon, internet en TV. Van maandag weer niets beschikbaar. Eerst tot vanmiddag Maar nu blijkt tot volgende week (!) woensdagnamiddag. In totaal meer dan 2 weken zonder internet, telefoon en TV!! Geen enkele informatie op voorhand of uitleg (zware infrastructuurwerken?! Die dan blijkbaar zonder aankondiging worden gedaan). Geen enkel voorstel ter compensatie, daar moet je zelf achteraan gaan (als ze het al krijgt). Ik vindbaar dat totaal klantonvriendelijk of zie ik dat nu verkeerd. Ik heb begrip voor werken en storingen. Maar meer dan 2 weken????? En dan zonder enige communicatie of tegemoetkomingen, ... een gebrek aan respect voor de gebruiker. Ik had mijn mama aangeraden om van Telenet over te stappen naar Proximus. Ze heeft er al lang spijt van .. 😞 zijn er nog mensen inLier met hetzelfde probleem?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.