Problemen opnemen en bekijken programma's

  • 22 September 2014
  • 32 reacties
  • 1547 Bekeken

Sinds enkele weken heb ik weer verschillende problemen met begacom tv.


- programma's die ingesteld zijn om op te nemen worden niet opgenomen (terwijl er niet gezegd wordt dat er een conflict is). Normaal moet het toch mogelijk zijn om twee programma's (geen HD) tesamen op te nemen.


- opgenomen programma's waarbij tijdens het kijken het geluid uitvalt. Hierbij helpt enkel om de decoder te rebooten.


- programma's die verwijdert zijn van de PVR verschijnen er na het rebooten van de digicorder terug op.


- programma's onderaan de PVR-lijst worden gewist (en er staat dat er nog 15% vrij is).


Ik ben tegenwoordig meer mijn digicorder aan het rebooten dan ik tv aan het kijken ben. Alle mogelijk oplossingen zijn welkom.


MVG


An



32 reacties


'de' oplossing ervoor



Die kan enkel en alleen van proximus zelf komen want al de trucjes die hier al aangehaald werden


(resetten / factory resetten van decoder , resetten modem enz...)


werken maar tijdelijk(of soms niet) en het probleem komt altijd terug


Dus :


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Je mag van 'Onze medewerkers' toch niet te veel verwachten. Ik heb al weken het zelfde probleem als An. De gewiste nPVR programma's komen steeds terug wanneer ik ze programmeer via TV Overal of wanneer bv de V5 ontwaakt na diepe slaap.


Ik heb op 26 september contact opgenomen met Onze medewerkers en ze op 2 oktober nog eens gevraagd of er geen oplossing is voor dit vervelende probleem. Ik wacht nog steeds op een antwoord. Ik vermoed dat ze het gewoon niet kunnen oplossen.


Ik heb het eveneens aangekaart bij de technische dienst en die stelden gewoon voor nog een weekje te wachten en als het dan nog niet opgelost was nog eens terug te bellen.


Ik weet het gewoon niet meer.
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb zo een beetje de indruk dat ze bij Proximus/Belgacom rond de pot aan het draaien zijn, dat ze dat eens vlakaf zeggen dat er momenteel geen oplossing is.
Die kunnen dit natuurlijk niet oplossen maar hoe meer ze de klachten doorspelen aan de bevoegde specialisten temeer weten ze dat het probleem zeker dringend moet opgelost worden, want als er maar enkele klachten moesten binnen komen dan zou het zeker geen reden zijn om er spoed achter te zetten, enfin zo zie ik het toch een beetje en als je het meld aan de medewerkers of niet dat moet iedereen zelf uitvissen.


Nu we er terug over bezig zijn kan ik wel melden dat ik het probleem met mijn V5-mini nog niet voorgehad heb met nPVR opnames

Ik heb zo een beetje de indruk dat ze bij Proximus/Belgacom rond de pot aan het draaien zijn, dat ze dat eens vlakaf zeggen dat er momenteel geen oplossing is



Moeten ze dat echt nog zeggen, volgens mij is dat toch duidelijk genoeg dat ze nog aan de oplossing aan het zoeken zijn, anders zou de oplossing toch al gekomen zijn !
Reputatie 1
Elsa, Ik moest iets laten weten als er display problemen waren.


Het opnemen van meerdere programmas tegelijk gaat nog zonder problemen.


Het zappen gaat ook heel vlotjes.


Maar met de display gaat het mis! - BV: 801 R2A > is nu |01 R2A - er mankeren verschillende ledjes van het eerste getal 8 !


Na het resetten, is alles terug normaal.


Bedankt voor de feedback Gilbert,


Dus met de display komt er nog geen schot in de zaak !

Reageer