Skip to main content

problemen online herladen van pay and go kaart

  • 28 augustus 2015
  • 7 reacties
  • 559 Bekeken

ik probeer mijn pay and go kaart online te herladen maar dit lukt me niet


ik krijg telkens de melding dat het ingevoerde kaartnummer niet correct is


wat is er mis??,


mvg Leon
This topic has been closed for comments

7 reacties

Elsa
  • 156 reacties
  • 28 augustus 2015
voor zo'n zaken krijg het vlugst support via - https://twitter.com/proximus/with_replies" target="_blank


je kan natuurlijk altijd ook bellen


- http://support.nl.proximus.be/app/contact" target="_blank

  • 0 reacties
  • 29 augustus 2015
Beste Leon,
Dit is een gekend probleem bij ons op dit moment, wij doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen.
We raden onze klanten aan om in tussentijd te herladen via een andere browser zoals Google Chrome. We hebben al reacties gehad dat het via Chrome wel lukt.
Met vriendelijke groeten,
MR

Elsa
  • 156 reacties
  • 29 augustus 2015
Raar als je het mij vraagt!


ik gebruik IE11 en heb geen probleem om bij te laden, of heb je het over een ander browser zoals Firefox misschien, waarmee het niet lukt?

Elsa
  • 156 reacties
  • 30 augustus 2015
Een bedenking die ik maak is , zou het mss uitmaken via welke weg je herlaadt, ik deed het via deze weg ▬►https://www.proximus.be/reloadonline/nl/id_index/all/index.html#/identification" target="_blank met IE11 en zonder probleem.

  • Auteur
  • Practitioner
  • 25 reacties
  • 31 augustus 2015
ik heb op verschillende manieren geprobeerd maar steeds hetzelfde probleem


vermits het probleem gekend is bij Belgacom zal dit wel opgelost worden in de toekomst


ik heb uiteindelijk een herlaadkaart gekocht in de winkel


in ieder geval bedankt voor jullie reacties


Mvg


Leon

  • Grand Master
  • 85 reacties
  • 31 augustus 2015
juist herladen geen probleem vastgesteld!

Elsa
  • 156 reacties
  • 31 augustus 2015
ik heb er eens 10€ bijgezet en ook geen probleem ondervonden dus 't zal gefikst zijn zeker.