problemen met tv: weeral

  • 4 February 2015
  • 18 reacties
  • 320 Bekeken

hoi,


ik wil het hier vooral kort maken, maar ik heb sinds twee dagen weer problemen met tv.


het eerste probleem is voorlopig, denk ik opgelost want terwijl ik samen met de helpdesk dat aan oplossen was, kwam het tweede probleem


Het tweede probleem situeert zicht dat de decorder de software niet wil aannemen, hij blijft zoeken naar software en doet dit constant opnieuw


ik heb al tweemaal gebeld naar helpdesk: ik moest vanalles uitvoeren en na een tijdje zeiden ze me dat ik een nieuwe decorder nodig heb. ik vanmorgen achter een andere, maar het probleem blijft.


ik bel terug naar de helpdesk ( onvriendelijke medewerker deze keer) en die zegt na weer vanalles te moeten uitvoeren dat ik toch nog eens achter een andere decorder moet of dat ze een expert gaan laten bellen. ik zeg laat die expert maar eens bellen want volgens mij ligt echt niet meer aan die decorder want is gloednieuw.


de expert heeft denk ik tweemaal gebeld, maar telkens ik opnieuw hoor ik niemand aan de lijn (nu al een uur niemand meer gehoord)


weet er nog iemand raad, ik ben radeloos en boos




jeroen



18 reacties

dan maar opnieuw gebeld. pas maandag kunnen ze iemand sturen. wat een schande
stuur best een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


zodat zij de expert kunnen laten opbellen
heb ik al gedaan maar die geven geen tekenen van leven


heb je ook geprobeerd via ➽ mail ons
Heb je al eens nagegaan of er geen storing gemeld wordt op je lijn,

zoals beschreven ➽ http://bgctv.skynetblogs.be/#testuwbelgacomlijn" rel="nofollow" target="_blank en daar klikken op de link ' My Self Repair '

Daar zie je de 'Huidige status van ons netwerk'

en dan klik je op 'Start de analyse'

voor verder onderzoek en eventuele melding van de problemen.
elsa,




ik heb zo waar al alles eens uitgeprobeerd.


ik heb al drie medewerkers aan de lijn gehad die me telkens 40 min van alles laten uitvoeren, maar niks help

en een iemand die eens kan langskomen maandag, da vind ik er echt over ze


Is je bbox2 verbonden met een utp kabel aan de decoder.


als je via ➽ http://support.nl.proximus.be/app/contact_email/session/L3RpbWUvMTQyMDU3MTQ1Ny9zaWQvSk9paFFOYm0%3D" rel="nofollow de klacht stuurt, telefoneren ze u dan ook niet. Ik heb dit al een paar keer gebruikt en ze belden mij op.
ja ik probeer zo nu te doen, maar ik kreeg het nie verstuurd, ondanks alle vakjes ingevuld te hebben


krijg je dan een foutmelding
nu is wel gelukt. teveel genoteerd
zelf daarop kreeg ik geen reactie.


ik heb de klacht ingediend.


ik kreeg vandaag een mail dat de klacht gewoon is afgesloten zonder enige telefoon of contact


ik kan zelf nie reageren daarop. zo gaat dat wel heel gemakkelijk om klachten af te handelen.


ja als je alle wegen geprobeerd hebt en je krijgt geen reactie zou je natuurlijk nog via de ombudsman van telecom kunnen klacht indienen.


surf naar ▬►ombudsman telecom
Reputatie 7
Badge +3
De ombudsdienst is bevoegd voor de hele telecomsector.



U kunt klacht indienen bij de Ombudsdienst voor de telecommunicatie:



• door de formulieren in te vullen die beschikbaar zijn op de website van de ombudsdienst;


www.ombudsmantelecom.be






• via e-mail naar klachten@ombudsmantelecom.be;



• per brief, ter attentie van de heer Luc Tuerlinckx,

Ombudsdienst voor de telecommunicatie, Bischoffsheimlaan 29-35 te 1000 Brussel;



• per fax, op het nummer 02 219 86 59;



• via indiening van de klacht in de kantoren van de ombudsdienst tijdens de openingsuren

(van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur).



Alleen schriftelijke klachten worden in aanmerking genomen.

Het is echter wel mogelijk om u telefonisch tot de ombudsdienst te wenden op het

nummer 02 223.09.09 om optimaal op de hoogte te worden gebracht van uw rechten
staat allemaal beschreven in de link die ik hierboven al gepost had '▬►surf naar ▬►http://bgctv.skynetblogs.be/#ombudsmantelecom" rel="nofollow'
ik vind een klacht indienen bij de ombudsman telecom wil heel zwaar, maar als moet zal ik het toch doen




ik heb de indruk dat onze medewerkers hierop weinig reageren, ondanks de vele pogingen die ik al gedaan heb, om iets van reactie te kregen.


ik heb me er al bij neergelegd dat er pas maandag iemand komt, maar ik hoop wel op een compensentatie want ik zit al sinds dinsdag zonder tv


Normaal had de Helpdesk je ook een gratis 3g USB moeten voorstellen, waardoor je ondertussen toch nog verder kunt om je mails te lezen en bv via TV Overal op je laptop/PC te kunnen TV kijken.

Reageer