Problemen met PUK
Om de een of andere reden raakte mijn sim kaart geblokeerd, en moest ik mijn puk code invoeren. Helaas ben ik deze kwijtgeraakt. Ik bel dus naar de klantendienst van Proximus, rond 7 uur 's avonds (ik werk namelijk tot 18:30) met mijn vaste telefoon. Volgens de website (http://support.nl.belgacom.be/app/contact/index.html) is de klantendienst rond de klok open. Ik voer al mijn keuzes in en ik krijg een bericht dat ik morgen opnieuw moet bellen, omdat de facturatie dienst gesloten is. Maar ik koos niets dat met facturatie te maken had??
Anyway, ik probeer wat andere keuzes in te voeren, zodat ik toch met een persoon wordt verbonden. Zij stuurt mij door naar een ander nummer. Daar vraag ik weer om hulp en ik krijg te horen dat ik toch bij het eerste nummer hoor te zijn. Opnieuw bel ik dit nummer en wordt ik terug doorgestuurd, en hetzelfde verhaaltje begint opnieuw.
Ik was natuurlijk een beetje verveeld met die irritante keuzemenu stem dus beslis ik dan maar om via het internet te proberen. Ik probeer dus een account aan te maken voor mijn e-service, maar ik zie dat ik mijn bevestiging via sms krijg. Maar dat is de reden waarom ik hier ben! Ik kan helemaal niet naar mijn berichten kijken!... Dus ik druk op: ik kan geen berichten krijgen. Wat krijg ik te zien? Voer je puk code in.
Nog nooit in mijn leven heb ik een hoorbare f*ck geschreeuwd voor mijn computerscherm.... Morgenochtend ga ik naar een belgacom winkel, misschien zal ik daar wel geholpen worden...
Als iemand mij weet te helpen, plaats dan een reactie.
Groeten
Manu
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.