Vraag

Problemen met Proximus TV

  • 13 December 2016
  • 8 reacties
  • 502 Bekeken

Als het de problemen met opnames niet zijn is het iets anders. Jawel, iets anders. Gisteren en vandaag tot heden al 2x het probleem voorgehad dat de decoder op niets meer reageert (lees: vast zit). Je kan geen opnames (her)bekijken, je tv-gids niet raadplegen, niet wisselen van zender, tenzij je houdt van een zwart scherm of geen enkele reactie op hetgeen je uitvoert. Iemand die een soortgelijk probleem ook voorheeft? Herstarten (resetten) is de enigste optie en dan gaat het weer even goed.

Wanneer werken de zaken eens hoe ze horen te werken?

8 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Zou eerst de modem resetten, en dan pas de decoder.
Hoe is de decoder verbonden met de modem? Indien via plc of bridge kan je ook deze even resetten.
mvg
Ik had een klacht ingediend hieromtrent. In behandeling, dan bericht dat het wat langer duurt dan voorzien en vandaag is ze afgesloten zonder enige vorm van correspondentie -> geklasseerd dus? Zeer klantvriendelijk.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kevin,

heb je dit probleem ondertussen nog altijd voor?

MVG,

Wim
Nee. Doch had ik de vraag gesteld of een tegemoetkoming voor dit ongemak mogelijk zou zijn.
Badge
Beste,

Wissel je af en toe je hdmi-kabels in de tv bv. om andere toestellen te gebruiken?

Grtz Pike
Beste,

Wissel je af en toe je hdmi-kabels in de tv bv. om andere toestellen te gebruiken?

Grtz Pike


Nee, alles blijft op z'n plaats zitten, blijf er zoveel mogelijk van af.
Badge
Afstandsbediening staat toch ingesteld met radiofrequentie ipv infrarood he?

Grtz
Daar heb ik tot op heden nog niets aan veranderd. Het oude?

Reageer