Dag iedereen,
Wij hebben de film " In a better world" van 22/1/2016 op nederland 2 opgenomen. Wij wilden de film gisteravond ( zondag 24/1/2016) bekijken maar dit was echt niet te doen :
slecht beeld, blokjes , geen spraak enz. Wij hebben dan ook de opname stopgezet en daarna hebben we een ganse avond problemen gehad : alles viel uit, konden niet meer veranderen van zender enz.
We zijn het ondertussen al gewoon en hebben alles uitgetrokken maar de problemen bleven maar duren. Ik heb zojuist mijn lijn getest en er zouden problemen met mijn decoder zijn.
Alles gedaan wat Proximus vraagt en nu zijn er plots "geplande werken op mijn lijn ( ofwel aktivatie of technisch onderhoud) Ik heb nu mijn stekker uit de modem getrokken en 2 minuten gewacht zoals Proximus zegt, en nu gaan we straks zien wat het geeft.
Als ik deze avond de film terug niet kan bekijken, weet ik niet meer wat ik moet doen..... iemand een oplossing?
groetjes.
Bladzijde 2 / 2
mss best toch een terugbellen eens naar de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) en vragen wanneer die geplande werken zullen gedaan zijn.
Wantje kan inderdaad alleen die gekende ═►procedure van resetten uitvoeren en verder kan je zelf niks meer ondernemen.
Wantje kan inderdaad alleen die gekende ═►procedure van resetten uitvoeren en verder kan je zelf niks meer ondernemen.
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.