Beste antwoord door RobrechtB
Dag Cristian, Zoals ze hier boven al zeggen kan je best eens de modem en dan decoder herstarten. Indien het dan nog niet lukt kan je ons bellen op de 080022800 of een bericht sturen naar Het Proximus Team(https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)met je telefoon of klantnummer en dan kunnen wij het ook even na kijken.
Dit is een werkende link om je decoder te resetten.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Bekijk origineel
Dit is een werkende link om je decoder te resetten.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team