Skip to main content
Ja dat klopt u telefoneren om zogezegd uw pakket aan te passen dat kunnen ze. Maar een helpdesk om va te janken; sinds half november reeds 10 tal x contact gehad om een toestel te calibreren, alle excuus zijn goed om dit niet op te lossen, mijn dienst zit er ver op, uw toestel resetten en bel over 15 min zeker terug, ik kan u niet helpen een collega zal u om dat uur opbellen, een E-mail sturen en er geen antwoord op krijgen. Maar als zij buiten de afgesproken tijd opbellen heb je 5 min later wel een E-mail waarin ze zeggen dat ze u wilden helpen maar dat je niet bereikbaar was. Ben ook klant bij Base & Telenet, die naverkoopdienst werkt tenminste efficiënt. Wacht nu al enkele dagen op antwoord op de vraag om een technieker te laten langs komen. - geen antwoord ofwel zijn ze al begonnen aan hun kerstverlichting.
ter info: mss kan je ook nog eventueel een gratis "happyhouse" technieker aanvragen om bij je thuis te laten komen, zoals hier uitgelegd > http://proximus.be/happyhouse
Dank u voor de reactie, heb onmiddellijk de aanvraag gedaan. We gaan zien hoe ze daar op reageren.

Reageer