Beantwoord

Problemen met BBC's ?

  • 14 January 2016
  • 14 reacties
  • 282 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Hallo,

Heeft nog iemand last van de volgende problemen met:

a) BBC One: beeld dat vastloopt, waarna men van post moet veranderen en dan terug naar BBC One.

b) BBC Entertainment: vervorming van muziekweergave, gek genoeg niet van de stemmen.

Een reboot heeft die problemen niet opgelost.
icon

Beste antwoord door ThomasP 14 January 2016, 12:48

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

14 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Er waren tijdelijk enkele problemen op BBC1 & BBC2 waar het beeld vast liep.
Deze zijn normaal gezien reeds in orde. Kan je even opnieuw proberen?
Reputatie 7
Badge +6
Zal ik zeker doen. In elk geval bedankt voor de snelle reactie.
PS: de klankproblemen op BBC Entertainment?
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb dit even getest en dit lijkt ok. Het kan echter zijn dat deze mee geïmpacteerd waren samen met BBC1 & 2. Kan je dit ook nog even opnieuw proberen?
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb nog steeds geen zuivere klank op BBC Entertainment, vrees ik. De rest lijkt in orde. Ik zal nu even een paar dagen afwachten.
Nog eens bedankt voor de vlugge respons.
Prettige dag verder.
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb even staan TV kijken maar na 5-10 min zonder muziek & enkel stemmen ben ik gestopt.
Als het enkel de muziek is dit hoogstwaarschijnlijk een probleem met de broadcast van BBC zelf.
Even afwachten is inderdaad een goed idee. Als je merkt dat dit niet verdwijnt, aarzel zeker niet om ons terug te contacteren.
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb nu een paar dagen gewacht en het geluid op BBC Entertainment is nog altijd abominabel. Aangezien het de enige zender is met dit probleem, kan dat toch niet aan mijn toestel liggen.
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb de mogelijkheid gehad om dit even wat uitgebreider te testen en zie, of beter gezegd, ik hoor wat je bedoelt.
Het lijkt erop dat enkel de hogere tonen niet zuiver zijn en nogal 'bibberig' doorkomen. Ik heb hier meteen een ticket voor opgemaakt voor verder nazicht. Onze ingenieurs kijken dit verder voor je na.
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt Thomas: de nagel op de kop. De hogere tonen komen bibberend over. Bij een gewone conversatie valt het niet op. Bedankt voor de supersnelle reactie ( nog maar eens) en ik hoop dat er iets kan aan gedaan worden.
Maak er in elk geval nog een prettig weekend van!
Reputatie 6
Badge +1
Heb het vannacht ook gemerkt, hopelijk wordt dit gauw opgelost. Had dit vroeger regelmatig op NPO1.
Reputatie 7
Badge +6
Oef, ik begon al te denken dat ik spoken zag, of beter .... hoorde.:8
misschien weet Alexander of het ook het geval is bij TN, in dit geval zou het niet bij PX liggen.
Reputatie 7
Badge +6
Het geluid op BBC Entertainment werkt weer prima! Dit topic kan gesloten worden, wat mij betreft.
Bedankt.
Marleen ik wil wel maar Ik vind het slotje niet ;-)
Nog een gezellige avond verder.
Reputatie 7
Badge +6
Kan dat niet meer, een topic afsluiten? Dan blijft het maar open, hé. Zolang het probleem maar opgelost is.:D
Prettige avond.