Hallo
Ik heb sinds 15 december internet en digitaal tv van belgacom... Alles werkte perfect tot op de avond dat mijn gratis zenders die je de eerste maand krijgt, zijn vervallen. Maar vanaf dan heb ik niks anders dan problemen met mijn internet. Het is precies of het steeds wegvalt. De ene moment werkt het perfect de volgende moment kan ik nog niet naar de site van facebook surfen. Ik kan niets meer downloaden want als ik een download opstart stopt die er ineens mee (download wordt onderbroken). Ik heb mijn bbox al eens een keer gereset en volledig opnieuw geconfigureerd maar ik blijf met het zelfde probleem zitten. Wanneer ik geen internet heb en ik ga naar 192.168.1.1 via mijn browser zag ik dat er een PPP login stond die niet van mij was. Mijn ID = fd139152 maar het ID dat er dan komt te staan is fd174920. Betekent dit dat er nog iemand mee op mijn bbox van mijn internet geniet? kan dit ervoor zorgen dat mijn internet steeds wegvalt? Mijn netwerk is beveiligd dus normaal kan dit toch niet? Misschien ook even handig om te zeggen. Ik woon in een appartementen blok waar wel meerdere belgacom gebruikers zijn.
Kan iemand mij helpen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.