problemen email valt weg na paar uur

  • 20 January 2011
  • 2 reacties
  • 1533 Bekeken

Wij hebben draadloos internet. De email werkte goed alsook internet en belgacom TV. tot een week of twee geleden de email raar begon te doen. Ik heb ook aan de decoder een satellietdecoder verbonden met internet om mijn updates enz te krijgen, heb ook poort 12000 geopend hiervoor. Nu af en toe valt gewoon onze email weg en is ook poort 12000 gesloten. Als we de router dan afzetten en terug opzetten is dit probleem opgelost doch telkens zit ik met een ander ip dat ik aldus weer manueel dien te veranderen. Ik heb al alles geprobeerd, af en op zetten, stekker eruit trekken wachten en terug insteken, een reset van de decoder doch niets lijkt te helpen. Volgens mij is er iets mis met de router. Wat zou ik nog kunnen doen of dien ik gewoon de router om te wisselen en is het dan opgelost? Kan er iemand mij zo snel mogelijk helpen aub want ik ben ten einde raad. Ik wil zeker dat alles erop blijft aangesloten nl ook de satellietdecoder uiteraard.

2 reacties

<quote="jurgencaro">
Ik heb ook aan de decoder een satellietdecoder verbonden met internet om mijn updates enz te krijgen, heb ook poort 12000 geopend hiervoor.
</quote>

Huh??

Kan je misschien iets duidelijker omschrijven wat je bedoelt? Ik vind het nogal verwarrend...
dit is dus ik heb een satellietdecoder die verbonden is met de router om via internet updates te halen enz... dit is via poort 12000. Twee keer per dag moet ik de decoder opnieuw opstarten en dan vanalles aanpassen dit is niet leuk

Reageer