Beste, bij het inloggen bij myProximus krijg ik volgende issue:
Webpagina niet beschikbaar
De webpagina op https://admit.belgacom.be/myproximus/en/customs/notLoggedIn kan niet worden geladen vanwege het volgende:
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS
Ik krijg deze zowel via jullie website also op jullie app.
Kan dit verholpen worden?
Mvg
Frank
Bladzijde 1 / 1
Werkt het via deze link ook niet?
https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal?clearProfile=true
https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal?clearProfile=true
Helaas Martin,
Ik krijg de zelfde foutmelding
Ik krijg de zelfde foutmelding
Dag Frank,
Heb je al eens geprobeerd via een andere browser?
Je kan ook altijd eens eerst proberen uw cookies te cleanen.
Mocht het dan nog niet lukken kan je best klantgegevens sturen naar Het Proximus Team.
Dan kijken we het voor je na.
Alvast excuses
Mvg,
Koen
Heb je al eens geprobeerd via een andere browser?
Je kan ook altijd eens eerst proberen uw cookies te cleanen.
Mocht het dan nog niet lukken kan je best klantgegevens sturen naar Het Proximus Team.
Dan kijken we het voor je na.
Alvast excuses
Mvg,
Koen
Hallo Frank,
Ik heb uw probleem doorgegeven aan de bevoegde dienst van MyProximus en dit onder dossiernummer 29652851.
Zij zullen zelf terug contact met u opnemen als het opgelost is.
Ik heb u een rechtzetting gedaan van 60,52EUR voor het verbruik.
Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Ik heb uw probleem doorgegeven aan de bevoegde dienst van MyProximus en dit onder dossiernummer 29652851.
Zij zullen zelf terug contact met u opnemen als het opgelost is.
Ik heb u een rechtzetting gedaan van 60,52EUR voor het verbruik.
Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Joël,
dank je wel voor de actie (deze wordt zeker geapprecieerd, aangezien de omstandigheden)
Ik hou mijn ogen open voor feedback/vragen
ondertussen heb ik voor de zekerheid de informatie proberen te raadplegen, maar de situatie is hetzelfde.
mvg,
Frank
dank je wel voor de actie (deze wordt zeker geapprecieerd, aangezien de omstandigheden)
Ik hou mijn ogen open voor feedback/vragen
ondertussen heb ik voor de zekerheid de informatie proberen te raadplegen, maar de situatie is hetzelfde.
mvg,
Frank
Na 30 jaar belgacom EN proximus klant te zijn. Geen tv op laptop want het @skynet ipv @proximus mail? Betaal wel evenveel, mss nog meer, maar krijg niet dezelfde service?
Hey lh1, wat bedoel je juist met geen TV op laptop? Bedoel je de Proximus TV app of webpagina? Ik heb je account even nagekeken en zag inderdaad dat er geen TV was gekoppeld aan je login. Ik heb dit nu rechtgezet. Je kan dus nu met je login gebruik maken van de app of de webpagina. Mocht je nog problemen ondervinden, laat ons zeker iets weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.