Beantwoord

Probleempjes met MyProximus

  • 14 August 2016
  • 19 reacties
  • 565 Bekeken

Zijn er ook mensen die vinden dat My Proximus wel enorm onstabiel is? De dingen waar ik telkens over struikel:
- Sommige delen werken niet op Opera zoals My Usage (ik krijg constant de melding Dear user, due to a technical problem it is temporary not possible to access this application. Our apologies for this inconvenience.)
- Het inlogscherm is op zo'n vreemde manier gemaakt dat mijn password manager (ik gebruik Keepass icm ChromeIPass) het niet automatisch invult
- Ik verwacht dat als ik op Afmelden druk dat hij mijn naam niet automatisch opnieuw gaat invullen. Ik kies uitloggen dus dat wilt zeggen: wis alles incl mijn naam! Kan privacy gevoelig zijn als je pakweg op een gedeelde PC zit
- Het gaat soms kapot

Zeer vervelende website naar mijn mening.
Kan hier iets aan gedaan worden?
icon

Beste antwoord door Sayagata 15 August 2016, 14:14

Bekijk origineel

19 reacties

Inderdaad er zijn nog mensen die problemen hebben met MyProximus en zeker weer de laatste tijd komen er veel klachten!
Bij mij is dit ook zo, maar ze zullen dit wel oplossen. Kan alles zien via de app op mijn gsm.
Reputatie 1
jep ook problemen met myproximus, kan het helemaal niet meer bereiken via firefox, terwijl dat de eerste dag wel probleemloos ging..

Bedankt voor jullie reacties, ik dacht even dat ik alleen was in dit verhaal.
De vraag die rest is of Proximus het ook weet en (wat belangrijker is) er ook iets aan zal doen.

Wel grappig, ik werd eveneens uitgenodigd om een enquête over mijn ervaring in te vullen... Heb mij daar eens goed laten gaan.
Zeker weten dat ze het weten, komen regelmatig meldingen van problemen met myproximus
Je kan altijd eens proberen in een andere browser
ook cookies wissen en historie wissen kan soms helpen
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb dat probleem met Firefox zelden of nooit meer, maar ik heb voor die pagina's wel adblockers, privacy badger, ghostery enz. uitgeschakeld, anders blijft het maar 'opladen'.
Ik kan ook alle informatie zien die ik opvraag.
Het is maar een van de tips, waardoor de problemen soms kunnen verholpen worden.
Ik heb het minst problemen met Edge. In Opera is het uitschakelen van alle adblockers nutteloos (het blijft onmogelijk mee te werken).
Maar de oplossing van "gebruik een andere browser" zou in deze tijd geen oplossing meer mogen zijn. Is het internet nog niet volwassen genoeg om een website op alle browsers te laten werken?
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb in ieder geval geen problemen, ik raadpleeg My Proximus met Google Chrome zowel op mijn Windows 10 laptop als op mijn Macbook Air alsook op mijn iPad Air.
Inderdaad daar heb je gelijk in het zou niet mogen uitmaken welke browser je gebruikt, maar pas op door het feit dat je een andere browser gebruikt kan het zijn dat het wel werkt maar daarom niet echt omdat het een andere browser is maar omdat je historie rn cookies anders zijn op dit momnet, enfin zelf dat zou ook geen rol mogen spelen want het kan toch niet de bedoeling zijn dat en regelmatig je cookies en historie moet wissen om met MyProximus probleemloos te kunnen werken.
Dus werk aan de winkel zou ik zo zeggen ;)
NB: ik heb ook geen probleem maar dat betekent niks natuurlijk voor iemand die er wel problemen mee ondervindt, net als er zijn die veel problemen hebben met opnames op hun decoder die ik ook niet heb.
Maar aangezien er nog altijd veel meldingen komen moet er zeker iets aan de hand zijn maar kan je het niet algemeen noemen want anders zou iedereen problemen moeten ondervinden.
Reputatie 7
Badge +1
Hier geen problemen met My Proximus in Firefox/W10. Is al een tijd geleden dat ik nog problemen had, en nu met de nieuwste upgrade voorlopig nog niet. Al ga ik daar maar nu en dan eens kijken.
't is ongeveer even onverklaarbaar als met de decoders de ene heeft af en toe problemen, de andere regelmatig en nog anderen heel sporadisch om te zeggen geen, hopelijk zijn er het meest van deze laatste soort ;)
Wat ik wel vaststel is dat het met Edge browser soms langer duurt om iets te openen, maar dat is ook niet altijd, zelf ook bij het openen van een topic op het forum duurt het soms wat langer.
Die Firefox reageert bij mij toch over het algemeen vlugger dan Edge en chrome
Maar ik ben nu eenmaal een Edge (IE11) fan ;-)
Zie ook => http://bgctv.skynetblogs.be/#Premium-club-punten-inruilen-lukt-niet
Reputatie 1
Ik heb dat probleem met Firefox zelden of nooit meer, maar ik heb voor die pagina's wel adblockers, privacy badger, ghostery enz. uitgeschakeld, anders blijft het maar 'opladen'.
Ik kan ook alle informatie zien die ik opvraag.
Het is maar een van de tips, waardoor de problemen soms kunnen verholpen worden.

net ook even getest met de adblocker uit te zetten en plots werkt het wel in firefox 🙂
deze vormt inderdaad dikwijls een probleem maar waarom het meest bij Proximus sites ???
zie onder ander ook : => http://bgctv.skynetblogs.be/#Premium-club-punten-inruilen-lukt-niet

NB:En wat ook raar is, is dat adblocker niet altijd een probleem oplevert, heb daarnet nog geprobeerd.
Reputatie 7
Badge +6

net ook even getest met de adblocker uit te zetten en plots werkt het wel in firefox :)

Zolang er maar één oplossing is die werkt ! Hoe meer verschillende tips, hoe meer mogelijke oplossingen! 😉
Reputatie 1
het zou eigenlijk zonder al deze achterpoortjes naar behoren moeten werken..
Hier werk My Proximus goed.
Enkel die stomme pop up dat je ziet iedere keer als je op My Proximus gaat, al zeker 20 keer uit gevinkt.
Blijft maar terugkomen die pop up
het zou eigenlijk zonder al deze achterpoortjes naar behoren moeten werken..
Wie weet komt dit ooit wel nog eens ;-))
Reputatie 1
en vandaag werkt het weer wel zonder de adblocker te moeten uitzetten..
Dat is inderdaad raar, heb dit al verschillende keren uitgetest als het niet werkt dan werkt het opeens weer zonder adblocker, maar als je dan achteraf terug met adblocker werkt dan blijkt het ook terug te werken !!??

Reageer