Beantwoord

Probleem toevoegen My Premium Club email

  • 28 September 2017
  • 4 reacties
  • 214 Bekeken

Reputatie 2
Als ik inlog op MyProximus en dan op My Premium Club klik, komt er bovenaan een balk:

"We hebben je e-mailadres nodig om je op de hoogte te houden van je Premium Club -puntensaldo. Pas uw contactgegevens aan."

Telkens als ik op de link in de balk klik kan ik dan mijn email invullen. Maar telkens ik dan op "versturen" klik krijg ik nog een balk:



Nu dit sleept al langer aan (2 jaar), heb hiervoor al de helpdesk gecontacteerd maar die blijken ook niet te kunnen helpen.

Wat ik nu doe als tijdelijke oplossing is mijn saldo altijd doorsturen naar een andere gebruiker, met die gebruiker inloggen, en zo bestellen. Wat zodra in de toekomst niet meer zal lukken aangezien deze andere gebruiker zal stoppen met Proximus diensten.

Het probleem blijft ongeacht welke browser ik gebruik (Chrome, Firefox, Edge of IE), zelfs momenteel in Linux (elementary OS) werkt het niet. Het helpt ook niet als ik andere emails gebruik (ook niet een tijdelijke email als test).

Volgens mij zit het probleem achterliggend in mijn profiel, iets wat ik zelf niet kan oplossen.
icon

Beste antwoord door AkiW 19 October 2017, 17:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Nick_022,

Dat is inderdaad vervelend.Excuses alvast hiervoor.

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
Langs dit Forum, een privébericht aan Het Proximus Team sturen kan via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

heel spijtig om dit nieuws van u te moeten vernemen. Dit is zeker niet de bedoeling. Alvast onze excuses voor al het ongemak



dossier nr 31354962 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren via mail hierover .

Mvg,

Aw
Reputatie 2
Hallo

Dossier 31354962 werd 19/10/2017 opgemaakt en 14/11/2017 afgesloten. Het probleem is nog net hetzelfde.

Dit was het antwoord van jullie:

Geachte mevrouw,

Geachte heer,

Wij danken u voor uw interesse in de My Proximus.

U beschikt over een login en wachtwoord voor de My Proximus.

Wij hebben uw account geactualiseerd en kunt nu gebruik maken van alle diensten. Als u kan niet inloggen moet u alles uw cookies verwijderen of andere browser gebruiken.

Met vriendelijke groeten,

Uw klantendienst


Het lijkt mij dat er gewoon een reset gebeurd is van mijn account terwijl er helemaal geen inlogproblemen waren? Had ik ook niet vermeld dat het probleem zich voordoet op meerdere browsers en zelf Linux / Windows?

Nogmaals dus, het probleem is dat ik een email moet toevoegen om mijn punten te kunnen ontvangen. Dit is een ander mailadres dan de MyProximus login. De MyProximus login werkt perfect.

Reageer