Hallo,
Als ik een opname intel via de app kan ik die niet terugvinden op mijn decoder. Moet ik hier verder nog iets aan instellen. Ik krijg op de app geen foutmeldingen of iets dergelijks.
Alvast bedankt
Mvg
Davy
Beantwoord
Probleem opname instellen via de app
Beste antwoord door Martin
ze moeten inderdaad gesynchroniseerd worden maar normaal zou dat toch van korte duur moeten zijn,
na het heropstarten kan dat nu opgelost zijn.
En eigenlijk is de procedure als volgt in een wel bepaalde volgorde nog beter (moest het nog voorvallen )
- Decoder stroomloos zetten , schakelaar achteraan
- nu bbox3 5 seconden ook zonder spanning zetten en dan terug opzetten en wachten tot zijn DSL lampje continu blijft branden en dan pas de decoder terug onder spanning zetten en volledig laten opstarten.
Bekijk origineelna het heropstarten kan dat nu opgelost zijn.
En eigenlijk is de procedure als volgt in een wel bepaalde volgorde nog beter (moest het nog voorvallen )
- Decoder stroomloos zetten , schakelaar achteraan
- nu bbox3 5 seconden ook zonder spanning zetten en dan terug opzetten en wachten tot zijn DSL lampje continu blijft branden en dan pas de decoder terug onder spanning zetten en volledig laten opstarten.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.